اعلام محدودیت‌های تردد و ترافیکی ۱۳ آبان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی یوم‌الله ۱۳ آبان را اعلام کرد.

به گزارش افق امروز به نقل از خبرگردون؛ سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با توجه به برگزاری مراسم روز دانش‌آموز (۱۳ آبان) همانند سال‌های گذشته محدودیت‌های تردد و توقف در خیابان طالقانی و مسیرهای منتهی به آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۲ آبان ماه تا روز اجرای مراسم در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح و از ساعت ۷:۳۰ روز جمعه مورخ ۱۳ آبان ماه در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع مفتح تا خیابان قدس محدودیت تردد وجود دارد.

شریفی گفت: همچنین در خیابان سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال، خیابان نجات الهی (ویلا) از خیابان انقلاب به سمت شمال، خیابان ایرانشهر از خیابان کریم خان به سمت جنوب، خیابان مفتح از میدان هفت تیر به سمت جنوب، کنارگذرهای پل حافظ ورودی به خیابان طالقانی، خیابان ولیعصر (عج) به سمت شمال از خیابان انقلاب، خیابان فلسطین به سمت جنوب از بلوار کشاورز و در خیابان وصال در هردو مسیر جهت برگزاری نماز جمعه محدودیت تردد برقرار است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور گفت: در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح، خیابان ایرانشهر حدفاصل خیابان کریم خان تا خیابان طالقانی و در تمامی محل‌های چینش اتوبوس‌های شرکت واحد محدودیت توقف برقرار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پس از پایان مراسم شرکت کنندگان آن در مسیر خیابان طالقانی به سمت غرب و در ادامه خیابان قدس به سمت جنوب جهت حضور در دانشگاه تهران برای اقامه نماز جمعه را در برنامه خواهند داشت. محدودیت‌های توقف و تردد پیرامون دانشگاه تهران نیز همانند سایر روزهای جمعه اعمال خواهد شد.

شریفی بیان کرد: جلوگیری از پارک حاشیه‌ای در نقاط عنوان شده به ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان مفتح، به منظور پارک و چینش اتوبوس‌های حامل مراجعه کنندگان حائز اهمیت است. همچنین پاکسازی معابر پیش بینی شده جهت چینش اتوبوس‌های شرکت واحد حائز اهمیت بوده که پاکسازی محل‌های مذکور باید قبل از ورود اتوبوس‌های شرکت واحد بطور کامل اعمال شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور گفت: با توجه به احداث جایگاه مراسم در خیابان طالقانی و نصب موانع فیزیکی مرتبط با اجرای مراسم، تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در روز اجرای مراسم در مسیر ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان موسوی مسدود و از خیابان سمیه به عنوان مسیر جایگزین استفاده می‌شود.

وی افزود: مسیر خط ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان‌های مفتح تا موسوی از صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۲ آبان ماه جهت نصب جایگاه مسدود و مسیر جایگزین برای تردد اتوبوس‌های شرکت واحد در مسیر شرق به غرب از طریق خیابان سمیه در نظر گرفته شده است.

شریفی به محل‌های تعیین شده برای توقف اتوبوس‌های شرکت واحد اشاره کرد و گفت: خیابان‌های موسوی، ایرانشهر و ضلع غربی خیابان قرنی حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان فردوسی، ضلع شمالی خیابان سمیه حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان نجات الهی، ضلع جنوبی خیابان کریم خان حدفاصل خیابان ایرانشهر تا میدان هفت تیر- ضلع شمالی خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان مفتح- ضلع شرقی خیابان مفتح حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان هفت تیر محل توقف اتوبوس‌های شرکت واحد هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور گفت: همچنین خیابان ولیعصر (عج) از تقاطع طالقانی به سمت شمال تا تقاطع خیابان فاطمی، میدان فاطمی، خیابان جویبار تا بلوار کشاورز، ضلع جنوبی خیابان کریم خان حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا خیابان قرنی- خیابان میرزای شیرازی- ضلع شمالی خیابان اراک- ضلع غربی خیابان قرنی حدفاصل خیابان کریم خان تا خیابان طالقانی، هر دو مسیر خیابان مفتح حدفاصل خیابان انقلاب تا خیابان طالقانی و خیابان‌های ورزنده، ضلع غربی خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا خیابان طالقانی هم برای توقف اتوبوس‌های شرکت واحد در نظر گرفته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *