تیم کرواسی برای قهرمانی در جام جهانی شانس خوبی دارد

ستاره تیم ملی کرواسی عنوان کرد که تیمش برای قهرمانی در جام جهانی از شانس خوبی برخوردار است.

افق امروز به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال کرواسی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توانست ژاپنی را از گردونه مسابقات کنار بزند که از گروه مرگ به عنوان تیم نخست بالا آمده بود.

کروات‌ها ابتدا از حریف خود عقب افتادند اما سپس ایوان پریشیچ در این بازی برای کروات ها گلزنی کرد تا شاگردان دالیچ در این رقابت باقی بمانند و پریشیچ هم به رکورد ۶ گله زده داور شوکر در جام های جهانی برسد.

البته شوکر هر ۶ گل خود را در جام جهانی ۱۹۹۸ به ثمر رساند و توانست آقای گل آن مسابقات شود.

پریشیچ که در جام جهانی قبلی هم در فینال و هم در نیمه نهایی گلزنی کرده بود، اینبار مقابل ژاپن گلزنی کرد تا تیمش از گردونه مسابقات کنار نرود و به مرد اول تیمش در بازی‌های اخیر تیمش در جام جهانی تبدیل شود.

این ستاره کروات تاتنهام در مورد شکسته شدن طلسم کرواسی در رسیدن به قهرمانی اظهار داشت: در فوتبال همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد و ما به آن باور داریم. ما تنها باید بجنگیم و سخت تلاش کنیم تا جایی که می‌توانیم. ما این موضوع را در روسیه نشان دادیم که می‌توانیم اتفاقات بزرگ را رقم بزنیم. ما در هر مسابقه می‌توانیم بازگشت داشته باشیم. ما واقعا تیمی قدرتمند و قوی هستیم.

ستاره کرواسی برای قهرمانی تیمش در جام جهانی چقدر شانس قائل است؟

وی در خصوص بازی با ژاپن تاکید کرد: لیواکوویچ کمک بزرگی به ما کرد. من برای او خیلی خوشحالم، او بازی فوق العاده‌ای انجام داد. برای هر تیمی سخت است که توپ را از او عبور دهد. هر چند ژاپن کار ما را سخت کرد و برای آنها احترام زیادی قائل هستم.

پریشیچ در مورد تفاوت این تیم با نایب قهرمان سال ۲۰۱۸ گفت: چند بازیکن جدید به ما اضافه شدند.نفراتی که پتانسیل بالایی دارند. ما هم از تجربه جام جهانی قبلی به آنها انتقال می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *