مهدی قایدی، به وقت دلداری و تعویض پیراهن

مهدی قایدی، به وقت دلداری و تعویض پیراهن (عکس)

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

به گزارش “ورزش سه”، مصاف استقلال – نساجی با نتیجه 4-0 به سود تیم میزبان به پایان رسید و دخالت مهدی قایدی در دقیقه 34 بازی منجر به گل به خودی از سوی علیرضا ابراهیمی شد. در این صحنه مهدی قایدی به همراه توپ وارد دروازه نساجی شد و تور دروازه را لمس کرد. این عقده گشایی مهدی قایدی شاید به خاطر از دست رفتن شانس قهرمانی در لیگ برتر بود. یکی از تیم هایی که مانع از قهرمانی استقلال در این فصل از بازی های لیگ برتر شد، نساجی بود. مصاف استقلال با نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و در روزی که استقلال خوب بازی کرد و فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آورد، با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

مهدی قایدی بعد از این گل در چند صحنه تا مرز گلزنی پیش رفت اما سیوهای علیرضا حقیقی و دفاع چند لایه نساجی به مهدی قایدی اجازه شادی گلزنی نداد. با این حال مهدی قایدی از اتفاقات بازی همانند هم تیمی هایش خوشحال شد و با سوت پایان بازی از سوی حسن اکرمی نفس راحتی کشید. مهدی قایدی در حال ترک زمین احسان قهاری بازیکن شماره 2 را از روی زمین بلند کرد تا به او دلداری بدهد و از او خواست که راهی رختکن شود. در این خوش و بش احسان قهاری به مهدی قایدی پیشنهاد تعویض پیراهن را داد که مهدی بلافاصله قبول کرد و ستاره استقلال با پیراهن شماره 2 نساجی به رختکن استقلال رفت.

مهدی قایدی در مستطیل سبز نه تنها از نظر فنی، از نظر اخلاقی هم یک بازیکن خوب بشمار می رود و کمتر پیش آمده وارد چالش با بازیکن حریف شود و در چنین روزهایی سختی برای تیم حریف، سعی می کند به بازیکنان حریف روحیه بدهد.

1879438
1879439
1879440
1879441

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *