روزنامه‌های ایتالیا: بدون دخترم هرگز!

روزنامه‌های ایتالیا: بدون دخترم هرگز!

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

به گزارش “ورزش سه”، لوچانو اسپالتی موفق شد پس از 33 سال جام قهرمانی سری A را برای ناپولی‌ به ارمغان بیاورد. اگرچه او به همراه این تیم اسکودتو را فتح کرد اما قرار نیست فصل آینده روی نیمکت ناپلی‌ها حضور داشته باشد.
روز گذشته مشخص شد که اسپالتی در دیدار با آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی تایید کرد قصد دارد برای یکسال استراحت کند. او سپس مصاحبه‌ای انجام داد و تایید کرد که قصد دارد کنار دخترش باشد.
روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا به موضوع جدایی سرمربی قهرمان از ناپولی‌ اشاره می‌کنند:

1881388

گاتزتا دلو اسپورت تیتر اصلی‌اش را به دادگاه امروز یوونتوس اختصاص داد و از توافق احتمالی بین این باشگاه فدراسیون فوتبال ایتالیا خبر داده است. این نشریه نوشت که احتمالا جریمه یوونتوس به سه امتیاز کاهش پیدا می‌کند یا این باشگاه تنها با جریمه مالی روبرو خواهد شد.

1881391

“ناپل، من انتخاب کردم: با دخترم خواهم ماند”. این تیتر روی نسخه امروز کوریره دلو اسپورت با اشاره به سخنان سرمربی ناپولی دیده می‌شود: “نسخه اسپالتی برای جدایی‌.”

1881390

توتو اسپورت هم تیتر اصلی‌اش را به ماجرای دادگاه یووه اختصاص داده است: “دو پیمان. در حالی که آینده نیمکت نامشخص است، یک نقطه عطف هیجان انگیز در ماجرای محاکمه از سوی دادگاه وجود دارد.   در این بین، یووه در حال مذاکره با آلگری است: در صورت توافق بر سر پول، طلاق بگیرید!”
“من برای دخترم کنار می‌کشم” تیتر توتو اسپورت با اشاره به صحبت‌های لوچانو اسپالتی در مورد تصمیم به ترک ناپل در پایان فصل است.

1881389

“متخصص” تیتر اصلی نشریه رمی ایل رومانیستاست که به رکوردهای ژوزه مورینیو در فینال‌های اروپایی اشاره دارد. آقای خاص در حالی باید فردا شب تیمش را در فینال بوداپست هدایت کند که در همه فینال‌های قبلی‌اش در اروپا به پیروزی رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *