پیشرفته ترین مرکز پیوند مغز استخوان در کرمانشاه در حال فعالیت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: پیشرفته ترین مرکز پیوند مغز استخوان بزرگسالان و اطفال در استان کرمانشاه در حال فعالیت است.

پیشرفته ترین مرکز پیوند مغز استخوان در کرمانشاه در حال فعالیت است

به گزارش افق امروز و به نقل از خبر آنلاین ،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان کرمانشاه به نقل از مهر قباد محمدی اظهار کرد: بهترین و مجهزترین مرکز پیوند استخوان بزرگسالان و اطفال در استان کرمانشاه وجود دارد و هم اکنون نیز در حال فعالیت است.

وی افزود: پیوند مغز استخوان یکی از عمل‌های جراحی بسیار مهم است که طی آن فرد بیمار به مدت یک ماه در اتاق ایزوله قرار می‌گیرد و علت آن نیز ضعیف شدن سیستم ایمنی فرد است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیوند مغز استخوان ویژه اطفال نیز با تلاش پزشکان و کادر درمان هم اکنون در استان کرمانشاه در حال انجام است.

محمدی با اشاره به اینکه پذیرش بیماران خارجی به ویژه از کشور عراق به صورت مستمر در حال انجام است، بیان کرد: بیشتر بیماران عراقی از اقلیم کردستان عراق هستند که برای درمان سرپایی و به ویژه عمل چشم به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: بیماران عراقی که نیازمند عمل‌های جراحی مهم باشند به دلیل عدم برخورداری استان از پروازهای خارجی به شهرهای تهران و مشهد مراجعه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *