توزیع ۱۵۰ میلیارد تومان سیمان و میلگرد برای بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی توسط بنیاد مستضعفان

رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی، از توزیع ۱۵۰ میلیارد تومان سیمان و میلگرد رایگان برای بازسازی منازل مسکونی آسیب‌دیده از زلزله خوی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش افق امروز،  روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در سفر به استان آذربایجان غربی و بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی، در جلسه بررسی عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده که با حضور استاندار آذربایجان غربی، رئیس بنیاد مسکن و سایر مسولان برگزار شد، اظهار کرد: ما از همان ساعات اولیه پس از زلزله خوی، در کنار مردم این خطه بودیم و در همان ساعات ابتدایی اعلام کردیم که بنیاد مستضعفان، سیمان و میلگرد منازل آسیب‌دیده از این زلزله را به صورت رایگان تامین می‌کند.
وی با ابراز خرسندی از رضایت مردم ساکن خوی و مناطق زلزله‌زده این شهرستان از خدمت‌رسانی بنیاد مستضعفان گفت: الحمدلله در بازدید امروز، مردم از روند تامین سیمان و میلگرد که ما عهده‌دار آن بودیم رضایت داشتند و این مایه خرسندی است.
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این بنیاد در یکسالی که از زلزله خوی گذشته، بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان سیمان و میلگرد رایگان به این منطقه ارسال کرده است گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکلی در تحویل سیمان و میلگرد از سوی بنیاد مستضعفان وجود نداشته و این روند تا اتمام عملیات بازسازی و تکمیل تعهداتمان ادامه دارد.
فتاح با بیان اینکه مدیریت بحران در زلزله خوی، نمره قابل قبولی داشته گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد برگزاری جشن پایان عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی باشیم چراکه پس از زلزله خوی، مردم و مسولین دوشادوش یکدیگر پای کار آمدند و این همدلی مای نشان داد که خوی و مردم آن در قلب ملت ایران قرار دارند.
وی در ادامه با اعلام خبر حمایت ۱۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان از کمیته امداد و بهزیستی خوی نیز گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده، بنیاد مستضعفان برای حمایت بیشتر از محرومان و مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد و بهزیستی خوی، در مجموع ۱۰ میلیارد تومان (هریک ۵ میلیارد تومان) را با هدف تسریع در بازسازی منازل آسیب‌دیده مددجویان و ارائه کمک‌های موردی، در اختیار این ۲ نهاد حمایتی قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *