پرکارترین مربیان تیم‌ملی را بشناسید

پرکارترین مربیان تیم‌ملی را بشناسید

به گزارش افق امروز و به نقل از ورزش3 ،

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقات ویژه‌ای که در تیم ملی فوتبال با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی رخ داده، حضور چهره‌های جذاب در کادرفنی او است. قلعه‌نویی که همواره در هر تیمی کار کرده نشان داده به کار جمعی علاقه دارد، در تیم ملی نیز کادر فنی خود را از میان نفراتی انتخاب کرده که تجربه مناسبی دارند و البته بسیاری از آنها از نیروی جوانی هم بهره می‌برند.

بی‌شک حضور نفراتی مثل خود آنتونیو مانیکونه، آندرانیک تیموریان، حمید مطهری ، رحمان رضایی و سعید الهویی جذابیت‌های خاص خود را دارد و از طرفی تکمیل شدن این کادر با علی‌اصغر قربانعلی‌پور(مربی بدنساز)، آلین دینکا(مربی دروازه‌بان) و مهرپویا اسدی(آنالیزور) می‌تواند به تیم ایران کمک زیادی انجام بدهد.

در تصاویری که از تمرینات تیم ملی منتشر می‌شود، فعالیت زیاد و جنب و جوش دستیاران قلعه‌نویی به طور کامل نمایان است. قلعه‌نویی که در دوره قبلی سرمربیگری تیم ملی نیز از کادر فنی پرتعدادی بهره برد و نتیجه این کار گروهی را نیز گرفت، حالا برای هرکدام از دستیارانش مسئولیت‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته و با تقسیم وظایف کارش را جلو می‌برد.

1884187

در تمرینات تیم ملی همه دستیاران قلعه‌نویی وظیفه خود را می‌دانند و هرکدام در بخش مرتبط با خود کار را جلو می‌برند. مسئولیت‌های فنی، انگیزشی، روحی و روانی ،‌بدنسازی، طراحی تمرینات، بررسی جزییات مربوط به شرایط بازیکنان و … از جمله کارهایی است که قلعه‌نویی به دستیارانش سپرده و آنها هم سعی دارند به نحو احسن این ماموریت را انجام بدهند.

1884188

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *