در شركت سهامي آب منطقه اي يزد اتفاق افتاد:

ارتقاي كيفيت خدمات ميز خدمت ادارات منابع آب شهرستان هاي يزد، مهريز، تفت ، اشكذر و زارچ

مدير تحول اداري، فناوري اطلاعات و امنيت فضاي مجازي شركت سهامي آب منطقه اي يزد از ارتقاي كيفيت ميز خدمت ادارات منابع آب شهرستان هاي يزد، مهريز، تفت، اشكذر و زارچ خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شركت سهامي آب منطقه اي يزد، محمد حسن رحيمي نسب مدير تحول اداري، فناوري اطلاعات و امنيت فضاي مجازي اين شركت در جلسه كارگروه استقرار ميز خدمت كه با حضور مديرعامل و ساير اعضاي اين كارگروه برگزار شد، با اعلام اين خبر گفت: ضمن تامين نيروی انساني ماهر و فضاي اداري كافي و مناسب ، ميز خدمت مذکور به گيشه، شبكه، سيستم و تابلوي اعلانات ديجيتال و امكانت اداري و رفاهي تجهيز شد.
وي افزود: اين تجهيز در راستاي ارتقاي كيفيت و تسريع در ارائه خدمات به ارباب رجوع انجام شد.
رحيمي نسب ابراز كرد: همچنين در اين جلسه وضعيت بهره برداري از ميز خدمت ادارات منابع آب شهرستان هاي يزد، مهريز، تفت ، اشكذر و زارچ و ستاد، وضعيت ثبت اطلاعات مراجعه كنندگان، عملكرد ميزخدمت و ميزان پاسخ دهي همكاران درسامانه پيشواز مورد بررسي قرار گرفت.
مدير تحول اداري، فناوري اطلاعات و امنيت فضاي مجازي شركت سهامي آب منطقه اي يزد در ادامه خاطر نشان كرد: ميزان مشاركت مردم در رضايت سنجي از كاركنان از طريق كد دوبعدي نصب شده درب ورودي اتاق هاي همكاران و ميزان رضايت مردم، ثبت شده در سامانه رضايت سنجي از كاركنان دولت نيز به تفكيك بررسي شد.
وي در پايان بر لزوم ارائه خدمت شايسته به ارباب رجوع و راهنمايي آن ها جهت شركت در نظرسنجي از طریق كد دوبعدي تاكيد كرد.
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search