شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
آزادی ۴۸۰ زندانی جرایم مالی وغیرعمد از عید غدیر امسال تا عید غدیر ۱۴۰۴

آزادی ۴۸۰ زندانی جرایم مالی وغیرعمد از عید غدیر امسال تا عید غدیر ۱۴۰۴

بنا دارم در طی یک سال از عید غدیر امسال تا عید غدیر سال بعد ۴۸۰ زندانی جرایم مالی و غیر عمد را از استان های مختلف کشور آزاد کنم.

به گزارش افق امروز;محمدشهرکی خیر ونیکوکار گنبدی ضبن تبریک عید غدیر گفت: در قالب پویش ملی همای رحمت و به تبعیت از صاحب و خالق نهج البلاغه، امام علی (ع)، لبیک گویان به فرمان رهبر انقلاب ۸۰۰ برنامه ی نوعدوستانه را از عید غدیر امسال تا عید غدیر ۱۴۰۴ اجرا خواهم کرد.

وی درادامه افزود ؛ آیات، احادیث و روایات زیادی در خصوص انجام فعالیت های نوعدوستانه و حمایت از نیازمندان داریم و بخشی از فرمایشات امیر مومنان علی (ع) در کتاب ارزشمند نهج البلاغه درباره ضرورت انجام کار خیر و خداپسندانه ای است که شادی دل بندگان خدا و رهایی نیازمندان از مشکلات و دور نگه داشتن شان از تشویش و نگرانی را به همراه دارد و برای نمونه حضرت در جایی فرموده اند؛نیکوکار باشید و نیکوکاری را کوچک مشمارید، چرا که خرد آن بزرگ و اندکش بسیار است.

شهرکی با اشاره به درس های اخلاقی فراوان نهج البلاغه اضافه کرد؛ در این کتاب مقدس ۴۸۰حکمت داریم و بنا دارم در طی یک سال از عید غدیر امسال تا عید غدیر سال بعد ۴۸۰ زندانی جرایم مالی و غیر عمد را از استان های مختلف کشور آزاد کنم.

محمدشهرکی ،ریاست هیئت مدیره مجمع خیرین استان ابراز امیدواری کرد؛ انشااله همگی از کلمه به کلمه و خط به خط نهج البلاغه درس بگیریم.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی