شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
احتمال لیست شدن توکن همستر در صرافی‌ها چقدر است؟

احتمال لیست شدن توکن همستر در صرافی‌ها چقدر است؟

جواد نصر، کارشناس بازارهای مالی: توصیه می‌شود به این ایردراپ مثل یک بازی نگاه کنند؛ چرا که کاملا این پروژه غیر قابل پیش بینی است.

به گزارش افق امروز، جواد نصر، کارشناس بازارهای مالی: مکانیسم ایردراپ در تقسیم توکن در بازار کریپتو خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. یک قانون نانوشته میگه همیشه اولین پروژه‌ها موفق‌ترین پروژه‌ها هستند نات‌کوین پروژه موفقی بود ولی تعداد ایردراپ‌های موفق زیاد نیستند.

ایردراپ همستر، هندوانه‌ای کاملاً در بسته است؛ مخصوصاً برای برخی از کاربران ایرانی و کلاً آدم‌هایی که سطح اطلاعات پایینی در این زمینه دارند کاملاً غیر قابل پیش‌بینی است. چرا که ممکن به هر دلیلی مثل عدم لیست شدن این توکن یا حتی فیلترینگ بودن آن برای کاربرهای ایرانی رخ دهد‌.

به مردم توصیه می‌شود به این ایردراپ مثل یک بازی نگاه کنند اما اینکه تمام وقت و زندگی را صرف این بازی کنیم اشتباه است. چرا که کاملاً این پروژه غیر قابل پیش‌بینی است. برخی از افراد گمان می‌کنند در این بازی فقط با کلیک می‌شود سکه جمع آوری کرد در صورتی که تصور اشتباه است این ایردراپ یک بازی است که از طریق بالا بردن مرحله‌های آن می‌توان توکن بیشتری ماین کرد. برخی از افراد معتقدند چون این توکن طرفداران زیادی خواهد داشت می‌تواند موفق باشد اما این موضوع دلیل منطقی برای موفقیت این پروژه نیست.

انتهای پیام/+

منبع خبر : خبر فوری

برچسب های اخبار

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی