به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، جواد بهرام نژاد با بیان اینکه ارتباط بی واسطه مدیران ارشد با مردم امری است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و ایشان به مناسبتهای مختلف ضرورت این امر را به مسئولان متذکر شدهاند، گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در دوره تحول و تعالی شرکت که به طور مستمر از سوی ایشان مورد تاکید قرار میگیرد، تلاش برای حل مشکلات و پیگیری شایسته درخواستهای ملاقات کنندگان بوده است.
بهرام نژاد افزود : در فاصله زمانی ابتدای فروردین لغایت پایان شهریور سالجاری ، مطالبات و درخواستهای مردمی در حوزههای مختلف موردبررسی و پیگیری قرار گرفت.
رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آبفا گلستان گفت : در این دیدارها که روزهای سهشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ بهصورت چهره به چهره انجام شد مهندس رحیمی پس از شنیدن درخواستهای مطرحشده مراجعین در حوزه های آب و فاضلاب ، خدماترسانی، نصب انشعاب، قبوض و موارد مرتبط دیگر، ضمن پاسخگویی مستقیم به مطالبات مطروحه در چارچوب قوانین و ارائه راهنماییهای لازم، درخواستهایی را که نیاز به بررسی بیشتر داشتند را نیز مورد پیگیری قرار میدادند.
این مقام مسئول در ادامه به تشریح دیگر فعالیت های دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت آبفا گلستان پرداخت و افزود : دریافت ۱۳۵ گزارش مردمی به صورت تلفنی و حضوری ، پاسخگویی به تعداد ۸۳ گزارش از ستاد مردمی استانداری (سامد) ، پاسخگویی به ۱۳۷گزارش از سامانه بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور ، ۱۲ گزارش سامانه بازرسی استان، ۵۷۵مکاتبه سفر ریاست جمهوری و برگزاری نشست با سازمان بازرسی را بخشی از اقدامات صورت گرفته از ابتدای سالجاری تاکنون عنوان نمود.
بهرام نژاد در پایان گفت : علاوه بر ملاقات مذکور، برگزاری میز خدمت در مساجد و مصلی نماز جمعه و تعداد زیادی نیز بدون هماهنگی قبلی در طول هر هفته ملاقات مردمی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز صورت میپذیرد.