چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

اعلام زمان آغاز پیش فروش بلیت قطار + جزئیات

در نیمه اول خرداد ماه اگر قصد مسافرت با قطار را دارید از امروز پیش فروش قطار های مسافرتی آغاز می شود.بازه زمانی این پیش فروش تا 15 تیرماه است . مسافران می‌توانند به صورت اینترنتی و حضوری نسبت به خرید بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند .

به گزارش افق امروز  ؛  راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد : “پیش فروش بلیت برای نیمه اول تیرماه در همه محورها از ساعت ۸ صبح امروز (سه شنبه ۲۹ خرداد ماه) از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز خواهد شد. بر اساس اطلاعیه راه آهن، در این پیش فروش، بلیت مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۵ تیر و بلیت مسیرهای برگشت تا ۱۶ تیر صادر خواهد شد و بلیتهای مربوط به بازه زمانی نیمه دوم تیر، در پیش فروش بعدی عرضه خواهد شد.”

این نکته قابل توجه است که  پیش فروش بلیت قطار ابتدا در سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۱ فقط به مدت ۳ ساعت  به صورت اینترنتی وجود دارد اما بعد از آن، پیش فروش حضوری بلیت های باقی مانده برای نیمه اول تیرماه از ساعت ۱۱ از طریق مراکز مجاز فروش حضوری نیز امکان پذیرخواهد شد.

شهروندان عزیزی که میخواهند بلیت تهیه کنند برای راهنمایی های مورد نیاز برای خرید بلیت از شرکت‌های مسافری فعال در کشور در سایت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به نشانی https://www.rai.ir/  و سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ مراجعه فرمایند و پاسخگویی به صورت شبانه روزی است  .

اینترنتی (سکوهای مجاز): از ساعت ۸ تا ۱۱

حضوری (دفاتر مجاز): از ساعت ۱۱ به بعد

انتهای پیام/+

منبع خبر : همشهری آنلاین

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی