انقلاب خدمت، زمینه ساز کسب رضایت و آسایش ملت است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: کمعیار خدمت و ملاک کارآمدی کارگزار در نظام اسلامی، گره گشایی از کار مردم و تلاش در جهت کسب رضایتمندی مردم است که در ارتقاء سرمایه اجتماعی حاکمیت، تأثیر دارد.
غلامعلی دهشیری در نشست تقدیر از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و کارکنان این مجموعه بجهت کسب رتبه برتر در کشور، اظهار داشت: الزام مدیران به پاسخگویی و ایجاد بستر هایی برای راهنمایی و ارشاد ارباب رجوع، موجب اعتلای کارآمدی مجموعه می شود و تحقق اهداف سازمان را تسهیل و تسریع می کند.
وی خواستن، توانستن و دانستن را از شاخصه های مدیریت موفق ذکر کرد و بیان داشت: مدیر و کارگزاران یک مجموعه باید با انگیزه پست و جایگاه خدمت را در اختیار بگیرند، توانایی و ظرفیت انجام امور را در خود ایجاد نمایند و با کسب آموزش دائم و مستمر امور تحت اختیار خویش را بهبود بخشند.
این مقام قضایی، با تأسی به قران کریم، پست و مقام را امانتی سنگین معرفی کرد و گفت:‌ بار این امانت تنها با انجام خدمت به موقع، صحیح و صادقانه به مردم و گره گشایی از کار خلق خدا به مقصد می رسد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه معاونت اجتماعی دادگستری استان یزد که در بین رتبه های برتر کشوری قرار گرفتند، تصریح کرد: تلاش برای بهبود و تعالی امور و خدمت به خلق هرگز نباید متوقف شود و کارگزار نظام اسلامی هر لحظه باید برای بهتر بودن و بهتر شدن تلاش کند.
شایان ذکر است در پی قرار گرفتن معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در بین معاونت های حایز رتبه در کشور طی یک نشست صمیمی با رئیس کل دادگستری استان، از معاون و کارکنان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search