چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

اهدای تندیس نقره‌ای ملی سازمان حمایت برای اولین بار به شرکت رجا

تندیس نقره‌ای ملی بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای اولین بار به شرکت حمل و نقل ریلی رجا اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی رجا، در این همایش ملی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین همچنین برخی مسئولان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی منتخب در تالار حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد؛ شرکت رجا برای دومین سال پیاپی در زمره برگزیدگان قرار گرفته و برای نخستین بار از بدو تأسیس این شرکت موفق به دریافت تندیس نقره‌ای ملی شد.

این همایش هر ساله با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود. ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های برگزیده، حاصل فرآیندی یک ساله و براساس شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌باشد.

در بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ۲۸۰ شرکت ثبت نام کردند که از میان آنها، ۲۰ شرکت حائز شرایط کسب تندیس و ۱۶ شرکت حائز شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند که در این میان شرکت رجا برای اولین بار مفتخر به دریافت تندیس نقره‌ای ملی شد. https://rubika.ir/rajarailtransportation

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی