به گزارش افق امروز; با توجه به تغییراتی که در سبک زندگی امروزی ایجاد شده روز به روز به تعداد کسانی که نیاز خود را از طریق خرید آنلاین برطرف میکنند افزوده میشوند. از جمله دلایل این افراد صرفه جویی در وقت، صرف هزینه کمتر و تنوع بالا و منحصر به فرد محصولات در فضای آنلاین است. در این میان آنلاینشاپهایی که در اینستاگرام فعال هستند اقبال بیشتری در میان مشتریان دارند.
جالب است بدانید طی پژوهشی که در یک سال اخیر انجام شده است بیش از ۶۵ درصد برای راحتی، ۵۸ درصد برای صرفه جوریی در زمان، ۴۷ درصد صرفه جویی در هزینهها، ۴۷ درصد به دلیل تنوع خرید اینترنتی را ترجیح میدهند. ضمن اینکه ۳۱ درصد از کل مردم در کشور اصلاً خرید اینترنتی انجام نمیدهند و ترجیحشان خرید سنتی است.
در این میان نقش اینفلوئنسرها در ترغیب کاربران به خرید از آنلاینشاپهای اینستاگرامی بسیار پر رنگ است و گاهی تب و تاب آن را به شکل جنون آمیزی بالا میبرند.