سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
بازار طلا و سکه در واکنش به وقایع انتخابات

واکنش بازار طلا و سکه به وقایع انتخابات

بازار طلا و سکه امروز هم تحت تاثیر نتایج انتخابات قرار داشت و پس از واکنش منفی اولیه در روز گذشته و سپس روند صعودی به خود گرفت و این موجی است که عقیده کارشناسان و فعالان تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. 

به گزارش افق امروزبازار طلا و سکه امروز هم تحت تاثیر نتایج انتخابات قرار داشت و پس از واکنش منفی اولیه در روز گذشته؛ روند صعودی به خود گرفت و این موجی است که به عقیده کارشناسان و فعالان تا آخر هفته ادامه خواهد داشت. 

این مسیر افت و صعود، برای طلای آبشده هم تکرار و ابتدا از کانال ۱۵ میلیون خارج شد و سپس به همان کانال بازگشت.

به گفته تحلیلگران بازار:

«طلای آبشده در نقاط بالایی اشباع خرید داشت اما سپس به سمت پایین آمد و با تخلیه این اشباع، دوباره مسیر صعودی را در پیش گرفت. براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، معامله گران معتقدند که طلای آبشده مرز حمایتی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون تومان را در پیش دارد و در صورتی که نتواند زیر این مرز ثبیت داده و مرز حمایتی بعدی که ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است را بشکند،‌ مسیر صعودی را در پیش خواهد گرفت و تا محدوده میانی کانال ۱۵ میلیون تومان بالا خواهد رفت.»

معامله‌گران بازار دلار و ارز امروز هم چشم به نوسانات حرکت دلار دارند. این معامله‌گران اعتقاد دارند:

«قیمت سکه در صورت تداوم افزایش قیمت دلار در جریان معاملات امروز، روند افزایشی را دنبال خواهد کرد.»

آن‌ها می‌گویند:

«قیمت سکه مرز حمایتی ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را دارد و اگر نتواند زیر آن ماندگار شده و تثبیت دهد، بار دیگر مسیر افزایش را در پیش خواهد گرفت و وارد کانال های افزایشی خواهد شد. این گروه ادعا می کنند تثبیت روزانه سکه زیر این مرز می تواند نقش مهمی در کاهش قیمت فلز گرانبهای داخلی ایفا کند.»

انتهای پیام/+

منبع خبر : خبرآنلاین، اقتصاد نیوز

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی