شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
« شادمانه غدیر» امسال در محل پردیس فرهنگی با حضور بیش از 150 موکب و و ایستگاه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در حال برگزاری است.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛

برپایی بیش از ۱۵۰ غرفه و موکب در دورهمی عیدانه غدیر با عنوان « شادمانه غدیر» در یزد

« شادمانه غدیر» امسال در محل پردیس فرهنگی با حضور بیش از 150 موکب و و ایستگاه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در حال برگزاری است.

به گزارش افق امروز; به گزارش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ «حمید زارع» معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: دورهمی عیدانه غدیر با عنوان « شادمانه غدیر» امسال در محل پردیس فرهنگی با حضور بیش از ۱۵۰ موکب و و ایستگاه فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در حال برگزاری است.

وی افزود: دو نمایشگاه مفهمی واقعه غدیر و کودکانه، مجموعه ورزشی با اجرای ابر بازی ها و همگانی و کودکانه، تونل نجوم و معرفی نجوم در قران و نهج البلاغه و آسمان شناسی از جمله برنامه های این شادمانه غدیر است.

زارع گفت: در این رویداد از تکنولوژی های جدید ویدیو مپینگ، هولوفن و و لوگو پروژکتور استفاده شده است که با محتوای غدیر به انتقال مفاهیم غدیری و مذهبی می پردازند.

وی ادامه داد: در بخش خادمیاران رضوی نیز در هفت غرفه پذیرایی و موکب را داریم و از این ظرفیت خادمیاران نیز در جشن ها به خوبی استفاده شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: برگزاری جشن های شبانه با حضور هنرمندان و مداحان کشوری و مجریان و گروه های هنری نیز از جمله برنامه های دیگر است.

زارع گفت: در بخش کودک نیز با استفاده از روانشناسان کودک شاهد غرفه های بازی کودکانه هستیم و حضور مجموعه های دولتی مانند هلال احمر، استقرار ماشین سیار خونگیری انتقال خون نیز از جمله برنامه های دیگر این جشن است که با استقبال مردمی روبرو شده است.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی