به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاوری اردکان ظهر روز شنبه ۲۴ شهریورد جلسه جلوگیری از تغییر کاربری حفظ اراضی کشاورزی و ساماندهی پساب های صنایع محصولات کنجدی در سالن جلسات شهید سلیمانی این مدیریت برگزار شد .
دراین جلسه معاون فرماندار ، دادستان ، مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مدیریان شهرستان حضور داشتند و در زمینه رفع نواقص سیستمهای کنترل آلودگی، توقف فعالیت، صدور اخطاریه بهداشت و غیره بحث و تبادل نظر نمودند .
در پایان جلسه دادستان با تأکید بر حفظ اراضی کشاورزی و فضای سبز موجود و ساماندهی پساب صنایع محصولات کنجدی به متولیان امر گفت: باید وضعیت نابسامان پساب صنایع در اسرع وقت مورد پیگیری قرارگرفته تا مردم این شهرستان در آرامش و سلامت کامل باشند و آبهای زیرزمینی کمتر دچار آلودگی شود.
سید محمد جواد عرفانفر