سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
برگزاری نشست حلقه‌های صالحین با موضوع انتخابات

برگزاری نشست حلقه‌های صالحین با موضوع انتخابات

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آبفای استان یزد از برگزاری نشست حلقه‌های صالحین با موضوع انتخابات و ایجاد بینش انتخاباتی خبر داد.

به گزارش افق امروز;ضیاء زینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آبفای استان یزد در نشست روشنگری و حلقه‌های صالحین که با موضوع انتخابات برگزار شد، به اهمیت شرکت در انتخابات و بحث پیرامون فضای سیاسی کشور پرداخت.
او با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور، افزود: هدف از برگزاری حلقه صالحین ایجاد دانش و بینش لازم بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب اصلح و مشارکت فعال و پویا در انتخابات بود.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه روشنگری با عنوان و موضوع انتخاب اصلح از سوی مردم در انتخابات میسر نیست مگر با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، ادامه داد: بسیجیان و مردم باید به شیطنت‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه داشته باشند و نگذارند تا این شیطنت‌ها خللی در حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بوجود بیاورند.
زینی بر ضرورت ارتقاء سطح بصیرتی بسیجیان در انتخاب اصلح تاکید کرد و با دعوت از همکاران در جهت تبیین موضوع و فراخواندن دوستان و آشنایان به حضور در پای صندوق‌های رأی ضمن ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، خواهان از بین رفتن اهداف پلید دشمنان نظام شد.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی