چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
برگزاری نشست هم اندیشی استاندارد گلستان با مجریان آموزش‌های برون سازمانی

برگزاری نشست هم اندیشی استاندارد گلستان با مجریان آموزش‌های برون سازمانی

مدیرکل استاندارد گلستان از برگزاری اولین نشست هم اندیشی استاندارد گلستان با مجریان آموزش‌های برون سازمانی این اداره در سال 1403 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان؛ سید مهدی حسینی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های نوین آموزشی و بررسی مشکلات، اولین نشست هم اندیشی مجریان آموزش‌های برون سازمانی اداره کل استاندارد استان گلستان در سالن جلسات هیرکان این اداره کل برگزار شد.
حسینی افزود: در این جلسه به بررسی فرآیند اجرای دوره‌های آموزشی برون سازمانی ویژه مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان استاندارد، ارگان‌ها و سایر دوره‌های آموزشی برون سازمانی که توسط سازمان ملی استاندارد ایران ابلاغ گردیده بود، پرداخته شد.
وی ضمن تاکید بر اجرای دقیق فرآیند مذکور از مجریان آموزشی خواست تا تقویم آموزشی خود را مطابق فهرست دوره‌های آموزشی جدید تهیه و اجرا نمایند.
بهره گیری از کارشناسان رسمی استاندارد دارای تجربه علمی و فنی، به عنوان مدرس در مراکز آموزشی نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد گلستان در ادامه تصریح کرد: مجریان آموزشی که پیش از این نیز با این اداره کل همکاری داشته اند به دلیل سابقه و تجربه کاری و علمی به عنوان بازوان قدرتمند اجرایی دوره های آموزشی برون سازمانی محسوب می‌شوند.
در ادامه نشست در خصوص ارتقاء ارائه خدمات آموزشی به ذینفعان بحث و تبادل نظر شد و مدیران و رابطین مراکز آموزشی مشکلات و پیشنهادات خود را درخصوص بهبود ارائه خدمات و رفع مشکلات حوزه آموزش در سطح استان مطرح نمودند و پاسخ خود را از مسئولین ذی ربط دریافت کردند.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی