یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
تاپایان سال ۱۱ طرح صنعتی در استان یزد به بهره برداری می‌رسد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان:

تاپایان سال ۱۱ طرح صنعتی در استان یزد به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۱۱ طرح صنعتی امسال در استان یزد به بهره برداری می‌رسد که اشتغال بیش از سه هزار نفر را به همراه دارد.

به گزارش افق امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد: محمدکاظم صادقیان گفت: ۱۱ طرح صنعتی در سال جاری افتتاح می‌شود که سرمایه گذاری این طرح‌ها ۳۱ هزار میلیارد تومان بوده و اشتغال سه هزار و ۳۴۱ نفر را به دنبال دارد. این طرح‌ها با ارزآوری برای استان و کشور همراه خواهد بود و خوراک واحد‌های صنعتی را تامین می‌کند.

وی درباره طرح‌های افتتاح شده این هفته دراستان هم خاطرنشان ساخت: چند روز پیش شاهد افتتاح پنج طرح با سرمایه گذاری سه هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۲۶ نفر بودیم. صادقیان هدف از افتتاح این طرح‌ها را تکمیل زنجیره‌های تولیدی عنوان کرد و افزود: این مساله سبب می‌شود تا ارزش افزوده بیشتری برای ما به وجود بیاید.

در حوزه صنایع سلولزی نیز این رویکرد وجود دارد و وارد صنعتی شدیم که هم آبخواهی کمی دارد و هم در زمینه محیط زیستی در وضعیت مناسبی قرار دارد. وی درباره واحد‌های احیا شده در دولت سیزدهم اظهار داشت: ۷۵ واحد صنعتی در سه سال گذشته احیا شده که بازگشت هزار و ۳۰۰ نفر را به چرخه اشتغال به همراه داشت. سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی هم با بازگشایی این واحد‌ها به اقتصاد استان بازگشت.

 

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی