به گزارش افق امروز :به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، دکتر غلامعلی شهمرادی که در یازدهمین جلسه کمیته کیفیت محصول در سال ۴۰۳ سخن میگفت : با اشاره به اهمیت خدمات رسانی متناسب با نیاز مشتریان ، بر ارتقاء سطح خدمات پس از فروش تاکید کرد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تشریح وضعیت فروش محصولات در ۶ماهه اول و واگذاری سرویس هایی همچون FTTH بر ارائه خدمات مناسب پس از فروش و پشتیبانی بر اساس نیاز مشتریان تاکید داشت و گفت: افزایش دایری ها و فروش محصولات با پشتیبانی مناسب و ارائه خدمات با کیفیت پس از فروش و تجربه خوب مشتریان با بهرهمندی از سرویس های مختلف مخابرات بخصوص در بخش اینترنت اتفاق می افتد که باید به آن توجه داشت.
در ادامه سامانه های مختلف ارائه خدمات غیرحضوری همچون ۲۰۲۰و۲۰۱۰و۲۰۱۱۷ بررسی و نحوه پاسخگویی و رفع مشکل مشتریان تحلیل و راهکار لازم در راستای رفع مشکل در کوتاهترین زمان توسط مدیر مخابرات منطقه ارائه و بر اجرای آن تاکید شد.