تبلیغات رنگارنگ در جمعه سیاه

با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه نوامبر، تبلیغات فروشگاه‌های ایرانی هم به مناسبت جمعه سیاه اوج گرفته است. از گذشته، علت تخفیف جمعه سیاه در این روز، آغاز فصل خرید سال نو میلادی است. اما چرا در روزهای منتهی به عید نوروز خبری از این تخفیف‌ها نیست. علی‌احمد رفیعی‌راد، دلایل استقبال از جمعه سیاه در ایران را از نگاه جامعه‌شناسی توضیح می‌دهد.

به گزارش افق امروز

 

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search