چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

تخلیه و بارگیری ذرت، گندم و کودشیمیایی

محمد رضا حبیبی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده مرحله اول محموله ذرت در سال ۱۴۰۳ به میزان ۶۰۰۰ تن از مبدا بندرامام خمینی (ره) بر روی ۱۰۷واگن بارگیری شد که پس از حمل ریلی در پایانه غلات ایستگاه گرگان تخلیه گردید.

حبیبی عنوان نمود: برنامه بارگیری گندم به میزان ۷۰۰۰ تن اعلام شده است که تاکنون از مبادی مختلف (کوریجان، اندیمشک، اهواز، کرمانشاه، بندرامام خمینی) تا کنون تعداد ۱۱۰ واگن بارگیری شده است که از این تعداد تا تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تعداد ۳۳ واگن به میزان ۱۸۵۰ تن در سیلوی دولتی ایستگاه گرگان تخلیه شده است.
وی در مورد محموله کود شیمیایی نیز گفت : مرحله اول محموله کودشیمیایی در سال ۱۴۰۳ به میزان ۱۰۰۰ تن از مبدا مرودشت استان فارس بر روی ۱۹ واگن بارگیری و در مسیر به مقصد ایستگاه گرگان (انبار کود) می باشد که تخلیه می شود.
این مقام مسئول در مورد گندم مواردی عنوان و افزود : در مورخه ۱۰ خرداد ماه امسال تعداد ۱۳۰ واگن از مبادی بندرامام(ره)، اراک، اندیمشک، اهواز، کوریجان و کرمانشاه به مقصد گرگان بارنامه شده که ۸۸ واگن به میزان ۵۰۰۰ تن تخلیه شده که
۱۹ واگن تحت تخلیه و ۲۳ واگن در مسیر می باشد.
وی در ادامه محموله های تخلیه و بارگیری کودشیمیایی بیان داشت :تعداد ۱۹ واگن از مرودشت به مقصد گرگان بارنامه شده ۱۱ واگن به میزان ۶۵۰ تن تخلیه شده و تعداد ۸ واگن تحت تخلیه است.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی