شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
تشکل‌های مردمی به عنوان خواص جامعه منشأ یک حرکت عمومی برای مشارکت در انتخابات باشند

تشکل‌های مردمی به عنوان خواص جامعه منشأ یک حرکت عمومی برای مشارکت در انتخابات باشند

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با تشکل‌های مردم نهاد حوزه‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر بیان داشت:

به گزارش افق امروز; فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم، ارزنده و موثر است، دولت مردمی به این نقش واقف بوده و دست نیاز به سمت آنها دراز کرده است.
مطمئنا دخیل کردن مردم در تصمیم گیری‌ها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در قالب تشکل‌های مردمی علاوه‌بر ایجاد هم‌دلی و هم‌بستگی بین مردم و مسئولان، می‌تواند بازوی توانمندی برای دولت باشند.
سازمان‌های مردم نهاد به‌عنوان خواص جامعه در مسائل مختلف از جمله مقابله با اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌توانند یک حرکت عمومی و مشارکت اجتماعی در جامعه ایجاد نمایند.
انتخابات تجلی جمهوریت نظام و عرصه‌ای برای مشارکت مردم در سرنوشت کشور است، تشکل‌های مردمی به عنوان خواص جامعه منشأ یک حرکت عمومی برای مشارکت در انتخابات باشند.
تشکل‌های مردم نهاد با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می‌توانند موجبات امیدآفرینی و اعتماد افزایی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات را فراهم و در انتخاب اصلح دست‌گیر مردم باشند.
با مرور گذشته در انتخاب شهید رئیسی و گفتمان انقلاب اسلامی در اداره اجرایی کشور توسط مردم که در نهایت این انتخاب اصلح را خدا هم انتخاب کرد، درمی‌یابیم که انتخاب درست در پیش‌رفت و توسعه کشور بسیار موثر است.
انتخاب گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از انتخاب یک حزب و گروه سیاسی است، همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، ببینید چه کسی به ملاک‌های انقلاب اسلامی نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد تا یک انتخاب خوب داشته باشید.
شهید رئیسی انتخابی بود که گفتمان انقلاب را در مدیریت اجرایی کشور عملیاتی کرد و نشان داد این گفتمان هم‌چنان راه‌گشا بوده و می‌تواند کشور را از چالش‌های مختلف عبور داده و به قله‌های پیش‌رفت برساند.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی