چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
تقابل توئیتری پزشکیان و جلیلی از روی کتابای دبستانی

تقابل توئیتری پزشکیان و جلیلی از روی کتابای دبستانی

از روز شنبه که با اعلام قطعی نتایج انتخابات رفتن به مرحله دوم برای همه قطعی شد دور جدید تبلیغات و جلب نظر مردم برای هر دو نامزد مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نیز آغاز شد.

به گزارش افق امروزپس از آنکه انتخابات به مرحله دوم کشیده شد و رقابت تا پانزدهم بین دو نامزد انتخاباتی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی ادامه دارد روز گذشته در فضای توییتر تقابل خاصی بین این دو کاندید شکل گرفت. 

مسعود پزشکیان با اشاره استعاری به داستان دهقان فداکار در توییتر نوشت:

اشاره به دهقان فداکار در توئیت پزشکیان
اشاره به دهقان فداکار در توئیت پزشکیان

پس از آنکه توئیت بالا مورد توجه کاربران قرار گرفته این نامزد ریاست جمهوری که با اختلاف از سعید جلیلی در مرحله اول انتخابات در رتبه نخست قرار گرفت در یک توئیت توضیحی دیگر نوشت:

«من برای ایران به صحنه آمدم. حالا نوبت شماست؛ به کمک ایران بیایید ….

قطاره ایران ما به دهقانان فداکاری چون شما نیاز دارد. افراد داخل قطار را صدا کنید، صدای ما را به گوش همه برسانید. دلایل و نشانه‌ها برای خطر برخورد با ایده‌های خطرناک بسیار است و اگر یکی نشویم آینده ایران در خطر است. 

فرصت کم است نفر به نفر، خانه به خانه، مغازه به مغازه با دوستان، خانواده و همشهریان خود صحبت کنید. 

آنهایی که خود بخشی از مشکل‌اند نمی‌توانند ما راجات دهند. آینده در دستان شماست.»

تقابل توئیتری پزشکیان و جلیلی از روی کتابای درسی

 

 

سعید جلیلی نیز غیر مستقیم به پزشکیان واکنش نشان داد و در صفحه خود در توئیتر سابق یا همان شبکه ایکس به داستان روباه و زاغ اشاره کرد و عکسی از کتاب درسی دوران ابتدایی منتشر کرد:

پاسخ توئیتری جلیلی به پزشکیان

در ادامه این تقابلات پسر دهقان فداکار نیز به توئیت مسعود پزشکیان واکنش نشان داد و گفت: «خانوادگی به آقای جلیلی رای می‌دهیم.»

شبکه‌های اجتماعی در بین شهروندان ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارند و در ایجاد ارتباط مستقیم میان چهره‌های سیاسی و شهروندان نقش موثری ایفا می‌کند. از این رو شبکه‌های اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) و اینستاگرام محل تبلیغات گسترده نامزدهای انتخاباتی در ایجاد ارتباط با مردم و رای دهندگان است.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی