چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

تقدیر نماینده محترم مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از اقدام جهادی مخابرات منطقه گلستان

نماینده محترم مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی از اقدامات جهادی مخابرات قدردانی کرد .

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی که در مراسم اختتامیه عملیات جهادی یکروزه بازسازی شبکه مخابرات این شهرستان حضور داشت با ابراز خرسندی از وجود روحیه جهادی و بسیجی در مخابرات استان ، از ابتکار عمل و حرکت جهادی مخابرات تقدیر کرد و آنرا قابل تحسین دانست .
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای مردم به دلیل قطع ارتباط خطوط تلفن و اینترنت افزود : اقدامات انجام شده در راستای توسعه مخابرات در سطح استان و شهرستان علی آباد کتول مناسب است وتلاشهای انجام شده برای ایجاد زیرساختهای بروز و مورد نیاز مردم چشمگیر می باشد .
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در جمع مردم حضور یافت گفت : مشکلات و نیازمندی مردم باید شناسایی و مطالبه شده و در جهت رفع آنها برنامه ریزی واقدام صورت گیرد که این مهم در مخابرات منطقه گلستان و فعالیتهای انجام شده توسط آنها کاملا ملموس است .
لازم به ذکر است عملیات جهادی یکروزه مخابرات در شهرستان علی آباد کتول با حضور بیش از ۷۰ تن از کارشناسان ماهر و فنی از سراسر استان در روز پنچ شنبه ۱۶ خرداد اجرا که طی آن خطوط تلفن بیش از ۲۵۰۰ مشترک رفع خرابی و بازسازی شده است .

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی