چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
تمام ظرفیت های تامین آب استان یزد در سقف تولید / مدیریت مصرف آب در فصل تابستان

تمام ظرفیت های تامین آب استان یزد در سقف تولید / مدیریت مصرف آب در فصل تابستان

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد گفت: تمام ظرفیت های تامین آب استان یزد در سقف تولید قرار دارد.

به گزارش افق امروز به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، جواد محجوبی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: به دلیل گرمای بیش از حد هوا و مصرف زیاد آب در فصل تابستان، تمام ظرفیت های موجود تامین آب استان در بخش آب انتقالی و منابع محلی در سقف تولید است.
وی با بیان اینکه میزان مصرف آب به دلیل گرمای هوا در فصل تابستان افزایش پیدا کرده است، افزود: همه شهروندان و هم استانی ها در تک تک مصارف آب خانگی دقت و صرفه جویی کنند.

محجوبی ابراز کرد: استفاده از سردوش های کاهنده مصرف، نصب لگراتور یا پرلاتور بر روی شیرهای روشویی و توالت، نصب سایه بان کولر های آبی از جمله اقداماتی است که همشهریان می توانند جهت مدیریت مصرف آب انجام دهند.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه همشهریان از آبیاری باغچه ها در طول روز خودداری کنند، گفت: در آبیاری باغچه ها از سیستم آبیاری قطره ای استفاده شود و آبیاری در ساعات پایانی شب که میزان تبخیر پایین است انجام پذیرد.

وی افزود: آب مصرفی مردم استان از فاصله ۳۴۰ کیلومتری استان منتقل شده یا از عمق بیش از ۲۰۰ متری زمین به دست آمده است به همین دلیل از همه هم استانی ها تقاضا می شود در مدیریت مصرف آب بیش از پیش تلاش کنند.
محجوبی در پایان خاطر نشان کرد: با کمک مردم در مدیریت مصرف، تمام تلاش مسئولان آب منطقه ای و آبفای استان، تامین آب مستمر، پایدار و بدون قطعی و کمترین کاهش افت فشار است.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی