چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

جمعه‌های هم‌اندیشی با نخبگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در جمعه‌های هم‌اندیشی با نخبگان با حضور در شهرستان کردکوی با فعالان معتمدان و متنفذان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سیدعلی مهاجر در این دیدار مشارکت حداکثری در انتخابات ۸ تیر ماه را مهم‌ترین مسئله کشور برشمرد و افزود:
دوام و انسجام انقلاب اسلامی به واسطه پشتوانه مردمی است، حضور حداکثری در انتخابات ۸ تیر ماه عرصه‌ای دیگر برای افزایش اقتدار ملی است.
علما، معتمدین، متنفذین و نخبگان جامعه نه تنها باید در تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات فعال باشند، بلکه باید در انتخاب اصلح نیز مردم را یاری دهند.
اکنون که شهید رئیسی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی را احیا و یأس و ناامیدی مردم از ناکارآمدی دولت را به امید بدل کرد است، معیارهای انتخاب اصلح روشن است.
شهید جمهور با گفتمان انقلاب با خودباوری و مردم محوری کشور را از چاله و چالش‌های متعدد داخلی و خارجی بیرون آورد و در مسیر پیش‌رفت و توسعه قرار داد.

رسانه‌های دشمن که ابزار جنگی آن‌هاست، تلاش می‌کنند مردم را از حضور و مشارکت در سرنوشت خود و کشور منصرف کنند، باید با بیان واقعیت‌ها، مردم را نسبت به آینده امیدوار و به مشارکت ترغیب نماییم.
از روحانیون، نخبگان و افراد صاحب نفوذ و معتمد مردم انتظار می‌رود برای کمک به برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری و مقابله با توطئه‌های دشمنان، تبیین انقلاب اسلامی و انتخابات، مشارکت افزایی نمایند.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی