سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
دستور فوری برای نجات تیم ملی والیبال با دعوت از بهترین پاسور والیبال جهان

دستور فوری برای نجات تیم ملی والیبال با دعوت از بهترین پاسور والیبال جهان

عرشیا به‌نژاد، پاسور جوان والیبال ایران سرانجام در اردوی تیم ملی حاضر شد.

به گزارش افق امروز  ؛ اردوی شش روزه والیبال ایران که در کمپ تمرینی جی گرین اوزاکا ژاپن که در حال برگزاری است، یک بازیکن جدید به خود دید و عرشیا به نژاد پاسور بیست ساله خود را از تهران به تمرینات تیم ملی رساند.

عرشیا به‌نژاد که در فصل قبل لیگ برتر والیبال ایران از نیم فصل دوم به بعد درخشان ظاهر شد، توانست خود را به اردوی اولیه تیم ملی برساند اما پس از اضافه شدن موریس موتا پائز به عنوان سرمربی، او نتوانست جایی در تفکرات این مربی داشته باشد و رقابت را به محمد طاهر وادی و جواد کریمی باخت و از اردو خارج شد.

اما پس از آنکه تیم ملی والیبال ایران در دو هفته گذشته لیگ ملتها در این پست دچار مشکلاتی شد و جواد کریمی نیز دچار مشکلات گوش میانی شد، سرانجام نوبت به عرشیا به‌نژاد رسید تا او در هفته سوم لیگ ملتها، تیم ملی را همراهی کند.

 

تلاش برای نجات تیم ملی والیبال؛ بهترین پاسور جوان دنیا خود را به تمرینات رساند

 

عرشیا که سال قبل در قهرمانی جوانان جهان عنوان قهرمانی و بهترین پاسور مسابقات را کسب کرده بود، حالا امیدوار است در اولین بازی ملی خود، درخشان ظاهر شود تا جای پای خود را در ترکیب تیم ملی محکم کند.

همه والیبال دوستان ایرانی منتظر عملکرد او در هفته سوم هستند و می خواهند ببیند او می تواند پس از چند سال از خداحافظی سعید معروف، تیم ملی والیبال ایران را صاحب یک پاسور شش دانگ کند یا خیر.

به‌نژاد از یک خانواده کاملا والیبالی می آید؛ عموی او بهزاد به‌نژاد نیز پاسور بود که تا تیم ملی والیبال جوانان آمد، اما در تیم بزرگسالان پشت سعید معروف و امیر حسینی ماند و حالا عرشیا به‌نژاد برادر زاده او می رود تا اولین بازی های ملی خود در تیم ملی بزرگسالان را انجام دهد.

انتهای پیام/+

منبع خبر : همشهری آنلاین

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی