یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دعوت شهردار یزد از مردم شهر دارالعباده برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری
در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد؛

دعوت شهردار یزد از مردم شهر دارالعباده برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

شهردار یزد در پیامی از مردم شهر دارالعباده برای حضور پرشور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی دعوت کرد.

به گزارش افق امروز ; ابوالقاسم محی الدینی در این پیام آورده است؛ انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور هوشمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و بستری است بی حاشیه و مناسب برای سپردن پرچم افتخارات میهن به دستان آن‌هایی که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایران و ایرانی دارند.

عرصه‌های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که علیرغم تمامی توطئه‌ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه‌های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه‌های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده اند.

اینک و در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان فرصت ارزنده دیگری برای نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق‌های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم پرگهر و در پیش داریم.

لذا به فضل الهی و با تلاش عوامل دست اندرکار، مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور منظم و با مشارکت گسترده اقشار مختلف در شهر دارالعباده یزد مهیا شده است و انشاالله عموم مردم انقلابی و شریف همگام با سایر ملت ایران، حضوری پرشور و مسئولانه را در انتخابات هشتم تیرماه رقم خواهند زد.

اینجانب ضمن دعوت از مردم شریف، صبور، فهیم، بصیر و همیشه در صحنه یزد برای حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف مقدس سیاسی، از درگاه پروردگار متعال برای تمام ملت ایران، آرزوی عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی