چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
دومین جلسه كارگروه تسهیل سرمایه گذاری در استانداری باحضور استاندار ومدیران دستگاه های اجرایی استان

دومین جلسه كارگروه تسهیل سرمایه گذاری در استانداری باحضور استاندار ومدیران دستگاه های اجرایی استان

دومین جلسه کارگروه تسهیل سرمایه گذاری در سال 1403 با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان، صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و مدیران دستگاه های اجرایی استان برای بررسی طرح سرمایه گذاری شرکت سرو دام در استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، در این جلسه صلبی با ارائه گزارشی از روند تحقیقات کارشناسی بعمل آمده در خصوص طرح سرمایه گذاری شرکت سرو دام گفت: ما انتظار داریم با هماهنگی موجود بین دستگاه های اجرایی استان کاملا از طرح این شرکت استقبال می کنیم و امید داریم که در زمانی کوتاه به ثمر نشسته و بخشی از مشکلات اشتغال استان هم مرتفع گردد.

صلبی در ادامه گفت: مجموعه سرو دام از همراهی پرسنل متخصص بهره مند است و از سیستم کامل صنعتی و الگو برداری شده از دامپروری های بزرگ کشورهایی همچون فرانسه، اسپانیا و ایتالیا که منجر به تولید گوشت و شیر با کیفیت و سالم با طعمی مطلوب می باشد برخوردار است.

مدیر کل اقتصادی گلستان گفت: شرکت سرو دام از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ بزرگ افرا می باشد که قرار شد در ایجاد مزارع پرورشی مرغ گوشتی، مرغ تخمگذار، مرغ مادر گوشتی و مرغ اجداد و همچنین ایجاد مزارع پرورش دام گوشتی و شیری و تولید علوفه سبز و در کنار ایجاد مجموعه کشتارگاه صنعتی دام و طیور و مزارع پرورش ماهیان گرم آبی فعالیت داشته باشد و انتظار می رود با بهره برداری از پروژه ۳۵۰۰ نفر به طور مستقیم و ۵۰۰۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی نماید.

در ادامه جلسه مدیران دستگاه های اجرایی استان نظرات خود را مطرح نموده تا در به سرانجام رسیدن این طرح تسریع صورت گیرد.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان گفت: مردم گلستان لایق بهترین ها هستند و امیدواریم با به ثمر رسیدن این طرح سرمایه گذاری بزرگ بتوانیم به معیشت آنها کمک کنیم.

ایشان بعد از شنیدن نظرات حاضرین در جلسه اظهار داشتند: جهت پیگیری امورات این سرمایه گذاری یک نفر به عنوان نماینده از طرف شرکت معرفی گردد و مرکز سرمایه گذاری ظرف یک هفته آینده طرح را با کمک سرمایه گذار نهایی نموده و تا ۱۵ خرداد کلیه استعلامات به دستگاه های اجرایی ارسال و تا ۲۲ خرداد پاسخ آنها از سوی دستگاه ها داده شود.

استاندار گلستان افزود: انتظار داریم تا پایان خرداد ماه کلیه مجوزها به سرمایه گذار اعطا گردد و تا یکماه بعد از تحویل زمین لازم جهت پروژه سرمایه گذار کار را شروع نماید و طرف مدت ۲ سال این طرح به بهره برداری برسد.

در پایان ایشان افزودند: در ایام شهادت خادم الرضا هستیم و با توسل به امام رضا (ع) این طرح را با رمز یا علی ابن موسی الرضا آغاز نموده و امیدواریم با نگاه ویژه مدیران استانی هر چه زودتر شاهد به ثمر رسیدن این پروژه باشیم.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی