شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
رسانه ها به ارتقاء فرهنگ رانندگی کمک کنند

رسانه ها به ارتقاء فرهنگ رانندگی کمک کنند

سرهنگ عباس مهاجر بسطامی : سال گذشته استان گلستان در بحث کاهش تصادفات توانست رتبه نخست را کسب کند.

به گزارش افق امروزسرهنگ عباس مهاجر بسطامی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته استان گلستان در بحث کاهش تصادفات توانست رتبه نخست را کسب کند.

وی افزود: می‌طلبد رسانه‌ها با جدیت بیشتری در زمینه فرهنگ رانندگی ورود کنند و هشدارها و تذکرات لازم را به رانندگان اعلام کنند تا روند وقوع سوانح کاهش بیشتری یابد.

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری در حوزه تصادفات موتورسیکلت سواران رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: طی ۱۰ سال گذشته ۵۰ درصد از کاربران ترافیکی که آسیب دیدند و یا فوت شدند موتور سیکلت سواران هستند و همچنین در این مدت دو هزار موتورسیکلت سوار فوت و ۳۵ هزار نفر از موتور سیکلت سواران مصدوم شدند که رنج سنی آنها بین ۱۵ تا ۴۵ سال است.

رئیس پلیس راهور گلستان با اشاره به اینکه ۲۰۰ هزار موتورسیکلت در استان گلستان وجود دارد، گفت: ۱۸۵ هزار موتورسیکلت در استان دارای پلاک ملی و مابقی هم فاقد پلاک هستند.

وی با بیان اینکه موتور سیکلتهای که فاقد پلاک هستند پلیس با آنها در حال برخورد است، یادآور شد: موتورسیکلتی که فاقد پلاک باشد زمانی که به پارکینگ منتقل می‌شود جز اسقاطی‌ها محسوب می‌شود و هیچ گاه آزاد نخواهد شد

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی