سامانه تلفني 120 پل ارتباطي ميان مردم و پليس راهور

سامانه تلفني ۱۲۰ پل ارتباطي ميان مردم و پليس راهور

سامانه تلفنی 120 پلیس راهور یزد، پل ارتباطی مؤثر برای ارائه خدمات بهتر به امدادخواهان است.

یه گزارش افق امروز؛ سرهنگ عزیزالله دستوار، رئیس پلیس راهور استان یزد، از ارائه خدمات مشاوره‌ای و اطلاع‌رسانی از طریق سامانه ۱۲۰ خبر داد. وی تأکید کرد که این سامانه، راهی آسان و سریع برای اطلاع از وضعیت مسیرها، تصادفات، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی، باز یا بسته بودن معابر و سایر مسائل مرتبط با راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ دستوار اظهار داشت: شهروندان می‌توانند مواردی مانند قطعی برق چراغ‌های راهنمایی، انسداد یا بازگشایی معابر، و هرگونه پیشنهاد مرتبط با حوزه راهور را نیز از این طریق گزارش دهند. همچنین رانندگان می‌توانند اطلاعات لازم درباره دریافت کروکی تصادفات را از این سامانه دریافت کنند. وی افزود: هدف پلیس راهور از راه‌اندازی این سامانه، کاهش مشکلات ترافیکی و صرفه‌جویی در وقت شهروندان است.

پلمب دفتر پیشخوان به دلیل تخلف در مهریز
سرهنگ وحید احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان مهریز، از پلمب یک دفتر پیشخوان دولت به دلیل صدور کارت بهداشت جعلی برای اتباع بیگانه خبر داد. وی بیان کرد که پس از دریافت گزارشی مبنی بر صدور کارت جعلی، بررسی‌های لازم توسط پلیس اطلاعات انجام شد و مشخص گردید چند نفر از اتباع بدون احراز هویت، کارت بهداشت جعلی دریافت کرده‌اند.

سرهنگ احمدی افزود: این افراد که با کارت‌های جعلی در مراکز تفریحی و رستوران‌ها مشغول به کار بودند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. دفتر پیشخوان متخلف نیز با دستور قضایی پلمب شد.

انتهای پیام/+

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search