سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
شکستن سکوت مازیار لرستانی پس از حذف
مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی حذف شد

سکوت مازیار لرستانی شکست

پس از آنکه شراره رخام در پی حذف مازیار لرستانی از سریال جدید منوچهر هادی واکنش نشان داد این بازیگر نیز سکوت خود را شکست.

سکوت مازیار لرستانی شکست و از حذف خود از سریال جدید منوچهر هادی گله کرد. این واکنش پس از آن بود که شراره رخام بازیگر تلویزیون و سینما نسبت به این اتفاق در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر و از مازیار لرستانی حمایت کرد.

پس از آنکه شهره لرستانی در تیرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد قصد دارد با عمل تغییر جنسیت، هویت خود را با افکار، غرایز و عواطفش تطبیق دهد حواشی بسیاری اطراف این چهره هنری ایجاد شد. اکنون دو سال از انتشار این خبر می‌گذرد و در این مدت مازیار لرستانی در هیچ تئاتر، سریال یا فیلم سینمایی دیده نشده است.

واکنش شراره رخام به حذف مازیار لرستانی از قاب تصویر

شراره رخام در پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به حذف مازیار لرستانی واکنش نشان داد و از این اقدام انتقاد کرد.

او نوشت: مازیار عزیز، بدون شک جایگاه و ارزش تو در مقایم یک هنرمند، نویسنده، کارگردان و بازیگر بر هیچکس پوشیده نیست و من در عجبم از خبری که اخیراً در فضای مجازی متوجه آن شدم مبنی بر حذف تو از سریال جدیدی که در آن مشغول به هنرمایی فوق‌العاده‌ات بودی، نمی‌دانم دست‌های پشت پرده بر چه مبنایی چنین تصمیم عجیبی گرفته‌اند و امیدوارم شایعه‌ای بیش نباشد.

نتیجه هر چه باشد‌، وجود با ارزش تو در دنیای هنر اثر ماندگار و بی‌بدیل خود را داشته،دارد و خواهد داشت.

پست شراره رخام در حمایت از مازیار لرستانی
پست شراره رخام در حمایت از مازیار لرستانی

در پی انتشار این پست مازیار لرستانی که بیش از دو دهه با نام شهره لرستانی در قاب تصویر دیده شده بود نیز سکوتش را شکست و به شراره رخام پاسخ داد:

هنرمند ارزنده، دوست با ارزشم سر کار خانم رخام… من در مقام یک هنرمند و یک انسان هرگز کاری خلاف قانون و شرع انجام ندادم… و شما انسان شریف به نیکی می‌دانید که در دوسال و نیم گذشته … رنج‌هایی کشیده‌ام که مپرس … من خود را به خدا سپرده‌ام … و هرگز جز نور الهی مرا پناهی نیست … ممنونم از نکته سنجی، درایت، مهربانی و فضای ارزشمند روح غنی و بی‌عقده شما … کاش آدم‌هایی نظیر شما در خانواده هنری بیشتر بودند، مخلص مرام و لوطی‌گری شما هستم.

مازیار لرستانی سکوتش را شکست
مازیار لرستانی سکوتش را شکست

حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی

سر انجام پس از آنکه نزدیک به دو سال از انتشار خبر عمل تطبیق جنسیت شهره لرستانی می‌گذشت در خبرها نام مازیار لرستانی در کنار منوچهر هادی دیده شد که قرار بود در سریال تلویزیونی این کارگردان همکاری داشته باشد. اما متاسفانه و به دلایلی که اعلام نشده است مدیران وقت با حضور مازیار لرستانی در این سریال مخالفت کرده و دستور به حذف نفش او در سریال داده‌اند.

مازیار لرستانی قرار بود در کنار یوسف تیموری و سیروس همتی در این سریال بازی کند.

مازیار لرستانی از سریال تلویزیونی منوچهر هادی حذف شد
مازیار لرستانی از سریال تلویزیونی منوچهر هادی حذف شد

دردسرهای مازیار لرستانی پس از رونمایی از چهره جدیدش

پس از آنکه شهره لرستانی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که سر انجام تصمیم گرفته است با هویتی متفاوت در جامعه ظاهر شود که به او و خلقیاتش نزدیک‌تر است واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری دریافت کرد. بر خلاف آنچه که تصور می‌شود جامعه هنوز او را با هویت مردانه‌اش نپذیرفته. تا آنجا که از اولین سریالش بعد از عمل تطبیق جنسیت حذف شد و حتی بعد از انتشار خبر دریافت شناسنامه و پاسپورت با هویت جدیدش مجبور شد به اهانت‌ها و تخریب‌های مجازی واکنش نشان دهد.

استوری مازیار لرستانی در واکنش به توهین‌ها و اهانت‌های بعضی از کاربران فضای مجازی
استوری مازیار لرستانی در واکنش به توهین‌ها و اهانت‌های بعضی از کاربران فضای مجازی

 

شهره گذشته و مازیار اکنون

مازیار لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ است و کمتر از ده روز دیگر ۵۸ سالگی خود را جشن می‌گیرد. او با سریال محبوب «لیلی با من است» در نقش همسر پرویز پرستویی به شهرت رسید. اما از سال ۱۳۶۴ با حضور در تئاتر وارد عرصه هنر و بازیگری شد. شهره لرستانی با نقش‌های مختلفی که غالباً طنز هستند در ذهن مخاطب نقش بسته است. ضمن اینکه او در مقام نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر نیز در آثار ماندگاری حضور داشته و برای مخاطبان خاطره سازی کرده است؛ از جمله در سریال اشک ها و لبخند ها که نقش خواهری مستبد و خلاف کار را بازی می‌کرد که بلای جان برادرش بود و یک سینمای قدیمی را مدیریت می کرد. همینطور سریال سه در چهار؛ آپارتما، دارا و ندار و …..

مازیار لرستانی در تئاتر نیز نمایش سلطان مار را اجرا کرده است که یکی از موفق‌ترین کارهای هنری او در عرصه تئاتر است.

به امید آنکه جامعه هنری و همینطور مخاطبین هر چه سریعتر به پذیرش تغییر بزرگ این چهره هنرمند کشورمان برسند و او با هویت و نام واقعی‌اش بار دیگر با مخاطب خود ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی