کاهش ۱۰۰ روزه زمان رسیدگی به درخواست‌های شهروندان یزدی

دهقان منشادی از کاهش زمان پاسخگویی شهرداری یزد به درخواست‌ها و رشد ۳۰ درصدی رضایت شهروندان خبر داد.

به گزارش افق امروز، مصطفی دهقان منشادی، مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد، در گزارشی از عملکرد دو ساله این سامانه اظهار کرد: «بر اساس داده‌های سامانه ۱۳۷، زمان پاسخ‌دهی به درخواست‌های شهروندان در مجموعه شهرداری یزد به طور قابل توجهی کاهش یافته است. این زمان از حدود سه ماه و نیم به تنها یک هفته کاهش یافته که نشان‌دهنده یک دستاورد بزرگ و تلاشی ارزشمند برای جلب رضایت شهروندان یزدی است.»

وی افزود: «این کاهش چشمگیر ۱۰۰ روزه در زمان پاسخگویی به درخواست‌ها و همچنین رشد ۳۰ درصدی رضایت‌مندی شهروندان، گواهی بر عزم راسخ و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران خدوم در شهرداری یزد است.»

دهقان منشادی همچنین اظهار امیدواری کرد: «با اتخاذ تمهیدات و برنامه‌های جدید، تا پایان سال جاری زمان پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان به ۴۸ ساعت کاهش یابد و رضایت مندی شهروندان نیز با سرعت بالاتری افزایش یابد.»

انتهای پیام/+

منبع خبر : سید محمد جواد عرفانفر

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *