دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
شوک هواداران از خریدهای نکونام

شوک هواداران از خریدهای نکونام

در حالی که هنوز ماندن و نماندن نکونام به عنوان سرمربی در باشگاه استقلال قطعی نیست اما دو خرید اخیر این باشگاه توجهات را به جواد نکنونام به عنوان تصمیم گیرنده جلب کرده است.

به گزارش افق امروز; باشگاه استقلال در حال آماده سازی تیم خود برای حضور پر قدرت در لیگ برتر است و نکونام به احتمال زیاد در روزهای آینده از گزینه‌های منتخب خود رونمایی کند تا آخر هفته تمرینات فصل جدید را آغاز کند.

با این حال زمزمه‌هایی از خرید دو بازیکن بوسنیایی با کارنامه‌ای نامعلوم موجب شوک هواداران این تیم، اهالی رسانه و کارشناسان شده است.

در حالی یکی از خریدهای جدید باشگاه استقلال یک دروازه‌بان بوسنیایی است که سیدحسین حسینی دروازه‌بان این تیم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.

جالب این است که حتی ماندگاری نکونام در باشگاه استقلال نیز قطعی نیست با توجه به این نکته می‌توان مسئولیت خریدهای جدید را متوجه باشگاه دانست نه سرمربی استقلال.

با احتمال زیاد با ماندگار شدن سیدحسین حسینی و خالدآبادی برای فصل بعد، این دوروازه‌بان بوسنیایی به نام وردان کیوسفسکی احتمالا قرارداد خود را فسخ کند یا به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود تا یک سهمیه خارجی استقلال برای یک گلر هزینه نشود.

 

انتهای پیام/+

منبع خبر : همشهری آنلاین

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی