چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
قطار مسابقات فوتسال کارگران میبد پس از یک ماه به مقصد رسید/ کاشی گلچین، لعاب طلا به خود گرفت

قطار مسابقات فوتسال کارگران میبد پس از یک ماه به مقصد رسید/ کاشی گلچین، لعاب طلا به خود گرفت

سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان میبد که از اواخر اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرده بود، با قهرمانی کاشی گلچین پایان یافت.

به گزارش افق امروز به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: این دوره از رقابتها با حضور ۲۲ تیم در قالب ۵ گروه برگزار و تیم های راه یافته به دور حذفی مشخص شدند.
سیداحمد علائی با اعلام این مطلب، گفت: این دوره از مسابقات کیفیت بالایی داشت و تیم ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند؛ کاشی اُرچین پُرافتخارترین تیم فوتسال کارگری میبد، به نوعی غایب بزرگ جام سیزدهم بود.
رئیس هیات ورزش کارگری شهرستان میبد اظهار کرد: بازیها با کمترین حاشیه و در طول یک ماه برگزار و تیمهای کاشی احسان و کاشی گلچین فینالیست شدند و کاشی باستان و تراشکاری سجاد هم به دیدار رده بندی راه یافتند.
وی افزود: در دیدار رده بندی تیم تراشکاری سجاد انصراف داد و بدون برگزاری مسابقه، تیم کاشی باستان که ۴ عنوان قهرمانی را در کارنامه خود دارد، در این دوره به مقام سومی رسید؛ دیدار نهایی نیز میان کاشی گلچین و کاشی احسان برگزار و این دیدار در وقت قانونی و وقتهای اضافه با نتیجه ۳ بر ۱ به سود گلچین به اتمام رسید.
این مقام مسئول شهرستان میبد از تمامی کسانی که در امر برگزاری مسابقات سهیم بودند تقدیر و اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد به یاد شهدای کارگر شهرستان با قهرمانی کاشی گلچین به کار خود پایان داد و معدن سنگ آهن سورک نیز بعنوان تیم اخلاق انتخاب شد.
این مسابقات به مناسبت هفته کارگر و با هدف ایجاد شور و نشاط میان جامعه شریف کارگری و البته ایجاد یک رقابت سالم در کنار رفاقت برگزار و در مراسم اختتامیه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از تیم های برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی