افق امروز و به نقل از ایسنا – مهدی عباسی ، در مورد بازنگری در نحوه فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک شهر با بیان اینکه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران یک برون سپاری در شهرداری تهران بود با رویکرد تسریع خدمات به شهروندان و افزایش کیفیت خدمات رسانی، گفت: پس حالا شهرداری موظف است که با مشارکت دفاتر، یک بار دیگر ماموریت ها را بازنگری کند و آنجایی که تسهیل گری دچار خدشه شده و ایراداتی به آن وارد است را تجدید نظر کند و مأموریت هایی که خدمات بطور شایسته ارائه می شود را تقویت کند.
وی افزود: در نهایت دفاتر خدمات الکترونیک شهر باید با رویکرد شورای شهر یعنی شهروندسپاری و استفاده از فناوری های نوین خود را تطبیق دهند و با همفکری با شهرداری تهران نقش خود را پیدا کنند تا دچار آسیب نشوند.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اولویت برای ما افزایش سرعت در ارائه خدمات، کیفیت درخدمات و همچنین ارتقاء شفافیت است، گفت: هر موضوعی که بتواند به تحقق این اولویت ها کمک کند حالا چه دفاتر خدمات الکترونیک، چه استفاده از فرصت های پرسنلی در شهرداری تهران و چه استفاده از فناوری های نوین باید همزمان علاوه بر ارتقاء سطح کیفیت خدمات و سرعت در ارائه خدمات، شفافیت را به همراه داشته باشد.
عباسی با بیان اینکه با توجه به تحولات باید نقش دفاتر خدمات الکترونیک باز تعریف شود، افزود: بازنگری در عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک نباید مقطعی باشد؛ بلکه باید در هر دوره ای متناسب با تحولات دستورالعمل های شهرسازی، با استفاده از امکانات و… این تغییر صورت گیرد و عملکرد آنها مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد.