سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
مادری که همسرش را به خاطر دست درازی به دختر 7 ساله اش کشت !

مادری که همسرش را به خاطر دست درازی به دختر ۷ ساله اش کشت !

متهم گفت: وقتی دیدم همسرم در حال آزار و اذیت دختر هفت ساله‌مان است، خیلی عصبانی شدم و او را کشتم.

به گزارش افق امروز ؛ در ۸ آبان ۱۴۰۱ زن جوانی به نام مینا با پلیس دماوند تماس گرفت و  از کشته شدن همسر ۴۲ ساله‌اش به نام مرتضی خبر داد.

او  ابتدا مدعی شد قاتل، صاحب‌کار شوهرش است اما بعد به قتل اعتراف کرد و توضیح داد مرتکب جنایت شده چون شوهرش قصد دست‌درازی به دختر هفت ساله‌شان را داشت.

جسد با دستور قضایی به پزشک قانونی منتقل شد و مینا تحت بازجویی قرار گرفت.

 این زن گفت: من و شوهر و دختر و پسرم از ۵ ماه قبل از شهرستان به دماوند آمدیم و در این دامداری  مشغول به کار شدیم. شب من و شوهرم شیر گوسفندان را دوشیدیم .همان موقع صاحب کار شوهرم تماس گرفت و از او خواست تا شیرها را به مغازه‌اش ببرد اما شوهرم مخالفت کرد و گفت شیر را صبح به مغازه می‌برد. ولی آنها لفظی با هم درگیر شدند. ما خوابیدیم و نصف شب متوجه شدم یک نفر بالای سر شوهرم آمده و او را کشته است .گمان می‌کنم قاتل از طرف صاحب دامداری اجیر شده باشد.

وقتی با تحقیقات انجام شده مشخص شد که کسی وارد دامدای نشده است انگشت اتهام به سوی زن جوان چرخید و دوباره دچار بازجویی قرار گرفت.

او که سعی داشت با دروغگویی‌هایش پلیس را به گمراهی بکشد گرفتار بن بست اطلاعاتی شد و  به قتل شوهرش اعتراف کرد .

اعتراف به قتل شوهر

وی گفت: شوهرم نیت بدی در سر داشت. وقتی وارد اتاق شدم ، او و دختر ۷ ساله ام را دیدم و متوجه شدم قصد دارد دخترمان را آزار دهد .به همین خاطر با مشت به سرش کوبیدم و با او درگیر شدم. من به بهانه آبیاری درخت‌ها شوهرم را به داخل باغ کشاندم و آنجا با سنگ به سرش زدم. او هم با لگد مرا زد .اما وقتی خوابیده بود با میله آهنی سه ضربه به سرش زدم. چند ساعتی صبر کردم و سپس با پلیس تماس گرفتم .

این زن ادامه داد :وقتی از  نیت شوم همسرممطلع شدم  اعصابم رانتوانستم کنترل کنم  وبا میله آهنی به سرش کوبیدم ولی من نمیخواستم که او بمیرد .من برای دفاع از دخترم دست به چنین کاری زدم .شاید اگر شوهرم را نکشته بودم دختر خردسالم مورد آزار قرار می‌گرفت .

پسر ۱۱ ساله مقتول برای بررسی گفته‌های مادرش مورد تحقیق قرار گرفت. او تأیید کرد پدر و مادرش در چند مرحله با هم دعوا کردند. پسربچه گفت: فکر می‌کردم به خاطر شیر گوسفند با هم دعوا کرده‌اند، اما بعد متوجه شدم اشتباه کرده‌ام و آنها به خاطر نیت بدی که پدرم داشته با هم درگیر شده‌اند

زن جوان در حالی به بازسازی صحنه جرم پرداخت که اصرار داشت قصد و نیتی برای قتل نداشته و برای دفاع از ناموس دست به چنین کاری زده است.

سپس پدر و مادر مقتول اعلام کردند از عروس‌شان شکایت دارند و خواستار قصاص او هستند. آنها گفتند: پسر ما چنین آدمی نبود و همسرش به او تهمت می‌زند.

عروس جوان در آخرین دفاعیاتش گفت: تهمت نمی‌زنم و دروغ هم نگفتم. شوهرم به دخترم دست‌درازی کرد و من هم او را زدم.

با پایان پرونده در مرحله دادسرا، به‌زودی زن جوان در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

انتهای پیام/+

منبع خبر : همشهری آنلاین

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی