چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد .

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد داوطلبان از 29 خرداد تا 2 تیر مهلت دارند به سامانه های مرتبط مراجعه کرده و نسبت به مراحل بعدی استخدام اقدام کنند.

به گزارش افق امروز، نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند از سه شنبه بیست و نه خرداد ماه به درگاه گزینش و استخدام کارا که وابسته به آموزش و پرورش است مراجعه کنند.

این آزمون استخدامی در بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد و شرکت‌کننده‌گان می‌توانند کارنامه خود را در سایت سنجش مشاهده کنند.

متقاضیان در نظر داشته باشند که چنانچه در این آزمون جز معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت باشند باید برای اقدامات بعدی از روز سه شنبه به تاریخ بیست و نه خرداد ماه به درگاه  my.medu.ir بخش گزینش و استخدام مراجعه و نسبت به ادامه فرآید تکمیلی مراحل استخدام اعلام حضور و اقدام کنند.

عدم مراجعه به سامانه مذکور در مهلت تعیین شده برای تکمیل نمودن برگ‌های خوداظهاری به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش در نظر گرفته خواهد شد.

داوطلبان نهایت تا دوم تیرماه مهلت دارند به درگاه یاد شده مراجعه کنند و داشتن شماره تلفن همراه به مالکیت شخص داوطلب برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت الزامی است.

انتهای پیام/+

منبع خبر : ایرنا

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی