نظر سنجی:تنظیم قانون مسئولیت اجتماعی شرکت ها

رسانه مسئولیت اجتماعی: منیژه بازیار-مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتها، مجموعه ای از تعهدات الزامی و اقدامات داوطلبانهای است که شرکتها نسبت به محیط زیست و جامعه – شامل و نه محدود به بهبود زندگی و سلامت کارکنان، شهروندان، جوامع پیرامونی و سایر تأثیرپذیرندگان- انجام میدهند.

به گزارش رسانه مسئولیت اجتماعی:متناسب با رویکردهای حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتها دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با همیاری و همفکری نخبگان و فعالان این حوزه و برگزاری دهها جلسه نقد و بررسی، مبادرت به تدوین نسخه دوم از پیش نویس قانون مسئولیت اجتماعی شرکتها ورزید که نسخه زیر حاصل این گفتگوهای اجتماعی و هم افزایی نخبگانی است.

پیش نویس قانون مسئولیت اجتماعی

در این نسخه تلاش شده تا حد ممکن داوطلبانگی حوزه اجتماعی و تمرکز بر طرحهای تشویقی و افزایش شفافیت جایگاه جدیتری پیدا کنند.

سینا شیخی دبیر کارگروه تنطیم پیش نویس دوم قانون مسئولیت اجتماعی شرکت ها از تدوین ویرایش نسخه دوم پیش نویس قانون مسئولیت اجتماعی شرکت ها خبر دادو از کلیه  فعالان ، متخصصین و افکار عمومی خواست تا با شرکت  فعالانه در نظرسنجی‌ پیشرو که با همکاری رسانه مسئولیت اجتماعی انجام میشود، بتوانند در بهبود عملکرد و روند تنظیم متن نهایی قانون مسئولیت اجتماعی شرکت ها کمک کنند.

%D9%BE%DB%8C%D8%B4 %D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86 %D9%85%D8%B3%D8%A6%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AA %D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C
فایل پیش نویس جهت مشاهده ، مطالعه و اعلام نظر دراین رسانه منتشر شده است:

پیش نویس قانون مسئولیت اجتماعی شرکت ها PDF

گفتنی است این مرکز  از طریق رسانه تخصصی مسئولیت اجتماعی csr آماده دریافت دیدگاهها ،نظرات، انتقادات و پیشنهادات، متخصصین ،کارشناسان، مشاوران اجتماعی وشهروندان گرامی تا تاریخ ۱۵ ابان ماه  سال جاری از طریق تکمیل فرم  در سامانهhttps://report.csrrasaneh.irاست.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۵۱۲۷۷۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search