نمایشگاه‌های روسیه، فرصت طلایی برای صادرات ایران/نمایشگاه‌های مسکو؛ کلید ورود به بازار گسترده روسیه برای ایران

نمایشگاه‌های روسیه، فرصت طلایی برای صادرات ایران/نمایشگاه‌های مسکو؛ کلید ورود به بازار گسترده روسیه برای ایران

معاون تبلیغات مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: مرکز تجاری ایران در مسکو با 480 متر مربع مساحت و دفاتر ویژه، فرصت مناسبی برای معرفی محصولات ایرانی و ارتباط با تجار روسی فراهم کرده است.

به گزارش افق امروز; محسن زرگری، معاون تبلیغات مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در مسکو، در گفتگویی با خبرنگار افق‌امروز به تشریح اهداف و برنامه‌های این مرکز در نمایشگاه‌های آینده پرداخت.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از شرکت در نمایشگاه‌ها معرفی خدمات مرکز تجاری ایران به تجار و صنعتگران ایرانی است، افزود: مرکز تجاری ایران در مسکو به ارائه کلیه خدمات تجاری از جمله پشتیبانی تجاری، خدمات حقوقی، خدمات نمایشگاهی و خدمات مالی به تجار و صنعتگران ایرانی می‌پردازد.

زرگری به نمایشگاه‌های تخصصی پیش‌رو در روسیه اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک، دو نمایشگاه تخصصی در حوزه مواد پلیمری و صنایع شیمیایی در روسیه برگزار خواهد شد. اولین نمایشگاه، با نام «خیمیا»، در آبان‌ماه امسال در مرکز نمایشگاهی اکسپو سنتر مسکو برگزار می‌شود، و دومین نمایشگاه نیز در بهمن‌ماه همین سال در همان مرکز به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و ارتباط این نمایشگاه‌ها با نمایشگاه ایران‌پلاس، تصمیم گرفتیم در این رویدادها حضور داشته باشیم و ظرفیت‌های صادراتی به فدراسیون روسیه را معرفی کنیم. همچنین، خدماتی که مرکز تجاری ایران می‌تواند به شرکت‌ها ارائه دهد، شامل تسهیل‌گری امر تجارت و کمک به تولیدکنندگان داخلی برای آشنایی و حضور در بازار روسیه است.

زرگری تصریح کرد که مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در مسکو امکانات ویژه‌ای برای نمایش محصولات ایرانی و برقراری ارتباط نزدیک با جامعه تجاری روسیه فراهم کرده است. این مرکز با مساحتی حدود ۴۸۰ متر مربع، دفاتری به صورت اختصاصی و اشتراکی برای شرکت‌هایی که قصد حضور در روسیه را دارند، در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این امکانات فرصت مناسبی برای معرفی محصولات ایرانی و تسهیل حضور در بازار روسیه به شمار می‌رود.

زرگری در خاتمه تأکید کرد: نمایشگاه علوم و صنایع شیمیایی و نمایشگاه‌های دیگر، فرصت‌های عالی برای شرکت‌های ایرانی هستند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند و با توجه به نکات ذکر شده، این رویدادها می‌توانند به عنوان فرصتی بسیار مناسب برای حضور در بازار فدراسیون روسیه تلقی شوند.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search