چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در جلسه با هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان، گفت: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح دوشنبه جلسه معارفه اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان با حضور مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد. در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،ضمن قدردانی از حضور اقشار مردم و جامعه فرهنگ ، هنر، رسانه و قرآنیان استان درانتخابات و دعوت مجدد از آن ها به حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: خوشبختانه امروز شاهد حضور چهره های توانمند و فرهیخته در انجمن هنرهای تجسمی هستیم و امیدوارم در فصل نو خدمت، اعضای هیئت مدیره ضمن ایجاد فضای تعاملی و هم گرایی، به حلقه های میانی توجه نشان دهند. الهام متین همچنین با تاکید بر اینکه انجمن هنرهای تجسمی به عنوان یکی از بازوان توانمند این دستگاه اجرایی نقشی موثر در افزایش هویت بصری و تاثیرگذاری در سطح اجتماع دارد و اقدام به ثبت رسمی آن، قدمی موثر و ماندگار است، افزود: ساختارسازی و ترسیم چشم انداز را جدی بگیرید. وی سپس با اشاره و قدردانی از انجمن که به نسل و پشتوانه سازی توجه نشان داده است، ادامه داد: با ایجاد و ارتباط و تعامل با سایر رشته های هنری و نیز برنامه ریزی های هدفمند می توانیم افق های روشن تری را شاهد باشیم. گفتنی است در این جلسه هم چنین اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان، ضمن ارائه گزارشی تشریحی از اقدامات و افق ها و برنامه های انجمن، درباره نیازهای سخت افزاری انجمن و دغدغه هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی مواردی را مطرح کردند. همچنین در پایان این نشست، از اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
الهام متین در جلسه با هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی:

همگرایی، ساختارسازی، توجه به حلقه های میانی و ترسیم چشم انداز را جدی بگیرید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در جلسه با هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان، صحبت کرد

به گزارش افق امروز; صبح دوشنبه جلسه معارفه اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان با حضور مدیرکل و معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،ضمن قدردانی از حضور اقشار مردم و جامعه فرهنگ ، هنر، رسانه و قرآنیان استان درانتخابات و دعوت مجدد از آن ها به حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: خوشبختانه امروز شاهد حضور چهره های توانمند و فرهیخته در انجمن هنرهای تجسمی هستیم و امیدوارم در فصل نو خدمت، اعضای هیئت مدیره ضمن ایجاد فضای تعاملی و هم گرایی، به حلقه های میانی توجه نشان دهند.

الهام متین همچنین با تاکید بر اینکه انجمن هنرهای تجسمی به عنوان یکی از بازوان توانمند این دستگاه اجرایی نقشی موثر در افزایش هویت بصری و تاثیرگذاری در سطح اجتماع دارد و اقدام به ثبت رسمی آن، قدمی موثر و ماندگار است، افزود: ساختارسازی و ترسیم چشم انداز را جدی بگیرید.

وی سپس با اشاره و قدردانی از انجمن که به نسل و پشتوانه سازی توجه نشان داده است، ادامه داد: با ایجاد و ارتباط و تعامل با سایر رشته های هنری و نیز برنامه ریزی های هدفمند می توانیم افق های روشن تری را شاهد باشیم.

گفتنی است در این جلسه هم چنین اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان، ضمن ارائه گزارشی تشریحی از اقدامات و افق ها و برنامه های انجمن، درباره نیازهای سخت افزاری انجمن و دغدغه هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی مواردی را مطرح کردند.

همچنین در پایان این نشست، از اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی