پلمب دو واحد متخلف فروش داروهای غیرمجاز در میبد

دو واحد متخلف عطاری و سوپرمارکت به علت فروش داروهای غیرمجاز و دخالت در امور درمان در شهرستان میبد پلمب شد

به گزارش وبدا-یزد و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد گفت: در راستای طرح تشدید اقدامات نظارتی و کنترلی در حوزه اصناف به منظور صیانت از سلامت مردم و برخورد با متخلفینی که با اعمال و اقدامات خود موجب تهدید علیه سلامت مردم می شوند دو واحد صنفی متخلف با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان پلمب گردید.

دکتر محمد رضا میرشمسی افزود: متاسفانه تخلفاتی مبنی بر دخالت در امور درمان و فروش دارو های غیرمجاز در حوزه صنوف عطاری و سوپرمارکت ها طی بازدید بازرسان بهداشت ، نظارت بر درمان، پلیس اماکن نیروی انتظامی،پلیس آگاهی و همچنین گزارشات مردمی مشاهده شد.
وی ادامه داد: این امر تهدیدی علیه سلامت عمومی محسوب می شود و تبعات سنگینی به دنبال دارد که علاوه بر پلمب صنف متخلف، موارد به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی با اشاره به ممنوعیت فروش هر گونه دارو بویژه داروهای ترک اعتیاد در سطح واحد های صنفی عطاری و سوپرماركت ها از کلیه همشهریان خواست در صورت مشاهده تخلفات مشابه، موارد را از طريق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند .
سید محمد جواد عرفانفر

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search