سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
Search
Close this search box.

چطور تیم ملی والیبال ایران کیسه بوکس رقیبان شد؟

با نتایج وحشتناک به دست آمده از تیم ملی والیبال در لیگ ملت های 2024 همه نگران ادامه داشتن این روند شده اند چرا که در سال های اخیر با وجود درخشانی ملی پوشان ، این رشته ورزشی پرطرفدار و محبوب شده بود حالا سوال این است آن روز های طلایی تکرار می شود؟

به گزارش افق امروز  ؛ تیم ملی والیبال در  لیگ ملت ها ۲۰۲۴ در اوایل شروع کار خود به دنبال رفتن به المپیک بود اما با شروع مسابقات و شکست‌های پی در پی مقابل تیم‌های مدعی این خواسته ناگهان به یک آرزو بدل شد!

این بدترین تصویر از  تیم ملی والیبال بعد دوران طلایی و مدعی شدن در بین تیم های جهان بود که نمایش داده شد .

ملی‌پوشان والیبال ایران که سال‌ها با درخشش خود، والیبال را به یک رشته ورزشی محبوب و پرطرفدار در بین مردم ایران بدل کرده بودند، در چندسال اخیر رو به افول گذاشتند و در این مسابقات هم با مربی خارجی خود از ۸ بازی، ۸ باخت را به ثبت رساندند و برای طرفداران این سئوال به وجود آمد که چطور تیمی که تا همین چند وقت

موریس پائز سرمربی تیم ملی که اهل برزیل بود بعد از این نتتیجه بسیاز ضعیف از سوی فدراسیون والیبال اخراج شد تا تیم ملی  روحیه تازه‌ای بگیرد اما آن‌ها در مسابقه بعدی هم مغلوب ترکیه شدند تا موجی از عصبانیت و ناراحتی متوجه ستاره‌های والیبال ایران باشد.

حالا باید فدراسیون والیبال دنبال راه حل مناسب باشد و با تجربه گرفتن از انتخاب نادرست سرمربی شرایط جدیدی را ایجاد کند تا جان دوباره ای به تیم وارد کند .

باید ببینیم نسل طلایی که در سال های اخیر پرچم دار و مدعی تیم های جهان بودند می توانند دوباره شاهد آن باشیم یا فقط حسرت طلایی بودن برای ما باقی بماند .

 

1829021 461

 

 

 

 

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی