سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
چه کسی جایگزین بیرانوند می‌شود ؟

چه کسی جایگزین بیرانوند می‌شود ؟

در فصل بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بعد از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس ، علیرضا بیرانوند در حالی که هنوز یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کرد و تیم پرسپولیس را با چالش جدی مواجه شد.

به گزارش افق امروز; علیرضا بیرانوند بار دیگر قرارداد خود را به خاطر دریافت نکردن مطالبات مالی اش با پرسپولیس فسخ کرد.

این بار به نظر می رسد که بیرانوند به جدایی از پرسپولیس کاملا نزدیک شده است چرا که مدیریت باشگاه به شدت از اقدام او ناراحت است. مصاحبه هایی که از مدیریت باشگاه پرسپولیس منتشر می شود نشان می دهد که آنها خیلی زود برای جایگزینی بیرانوند دست به کار شده اند.

اطلاعات رسیده نشان می‌دهد، پرسپولیس با عبدالوحید نعمتوف دروازه‌بان باشگاه نسف‌قارشی ازبکستان وارد مذاکره شده تا در صورت توافق، او را به خدمت بگیرد. این درحالی است که گفته می‌شود بیرانوند از فسخ یک طرفه قراردادش پشیمان شده و خواستار بازگشت است، اما باشگاه پرسپولیس دیگر حاضر به حفظ او نیست.

عبدالوحید نعمتوف ۲۳ ساله، سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های ازبکستان را در کارنامه دارد.

اتین واسن دروازه بان هلندی  هم پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را رد کرد و فصل آینده در این تیم حضور نخواهد یافت. یکی از رسانه‌های هلندی اول تیر اعلام کرد که «اتین واسن» دروازه بان تیم واویک هلند گزینه جانشینی بیرانوند در پرسپولیس است و مدیران این باشگاه با او مذاکره کرده‌اند.

این رسانه در ادامه خبر خود آورده است، به جز پرسپولیس، تیم‌های آلکمار، فاینورد و آیندهوون هم علاقه مند به جذب این دروازه‌بان بودند اما در نهایت او تصمیم گرفت تا به تیم خرونینگن بپیوندد.

همچنین در روزهای گذشته یک روزنامه مصری مدعی شد که یک باشگاه ایرانی به سنگربان الزمالک پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری داده است.

عواد از بهترین دروازه بان های لیگ مصر است که در آستانه جدایی از الزمالک قرار دارد. قرارداد این دروازه بان با الزمالک در پایان فصل جاری تمام می شود. او اخیرا با هم تیمی  خود درگیر شده و همین باعث شده تا باشگاه یک چهارم قرارداد او را کسر کند و به جدایی نزدیک تر شود.

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس دیگر چه کسانی را برای جایگزین سنگربان خود انتخاب می‌کند!

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی