سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
گردهمایی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان گلستان

گردهمایی مدیران روابط عمومی شهرداری های استان گلستان

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در همایش روابط عمومی شهرداری های استان با بیان این که در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستیم گفت : در راستای سیاست‌های استاندار محترم و راهنماییهای معاون محترم عمرانی ، وظیفه داریم با بیان کارها و خدمات انجام شده مردم را تشویق به حضور حداکثری در انتخابات کنیم و با جهاد تبیین #چله_خدمت به مردم این اطمینان را بدهیم که با فقدان یک خدمتگزار بزرگ ، خدمات متوقف نمی‌شود.

به گزارش افق امروز; مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: روابط عمومی ها به عنوان پیشانی و سخنگوی شهرداریها باید زحمات مجموعه را به شهروندان معرفی نماید و از طرفی نظرات مردم و مشکلات را هم به سمع و نظر شهرداران برساند.

وی بیان کرد: شهرداری به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی در هر شهر که مبتنی بر رای مردم است ، موظف است در کنار کلیه خدمات خود ، به موضوعات فرهنگی مانند نماز ، قرآن ، اهل‌بیت ، مسجد ، اذان ، امر به معروف و نهی از منکر، خانواده و جوانی جمعیت ، مد و لباس عفیفانه ، حجاب و عفاف ، اخلاق ، و نشاط اجتماعی نیز به طور جدی بپردازد .

حسینی افزود: موضوع #برند_سازی_شهری از ضروریات شهرهای استان گلستان است که سکوی پرش پیشرفت فرهنگی و اقتصادی شهرها خواهد بود و موجب افزایش نشاط اجتماعی می شود و روابط عمومی های شهرداریها ها شرایط را به نحوی مدیریت کنند که ایده #هر_ده_روز_یک_جشنواره در ۳۶ شهر استان در طول سال بر اساس #برند_سازی_شهری محقق شود.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان مسائلی که در خصوص آمادگی انتخابات ریاست جمهوری است را مرور کرد و با توجه به تداوم خدمت چه در بحث های جاری و خدمات شهری و چه مسائل عمرانی که در شهرها در حال انجام است ، گفت: روابط عمومی ها خدمات در حال انجام را تحت عنوان #چله_خدمت به استحضار شهروندان برسانند و آن ها را مطمئن سازند که با فقدان یک خدمتگزار بزرگ و واقعی و دلسوز ، خللی در خدمت به مردم به وجود نمی آید.

در این جلسه برخی مدیران روابط عمومی نقطه نظرات خود را بیان کردند و مقرر شد جهت بررسی دائمی موضوعات ، کارگروه روابط عمومی در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تشکیل شود.

همچنین از روابط عمومی های برتر شامل شهرداری های گرگان ، گنبدکاووس و گالیکش طی یک سال گذشته و شهرداریهای انبارالوم ، دلند و نوکنده به مناسبت برگزاری جشنواره های #برند_سازی_شهری در سه ماهه اول سال جاری تجلیل شد و از خدمات و زحمات همه روابط عمومی ها تقدیر صورت گرفت.

انتهای پیام/+

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی