سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
گلف‌باز میلیونر بعد از طلاق خانه اش را به آتش کشید !

گلف‌باز میلیونر بعد از طلاق خانه اش را به آتش کشید !

فرانسیس مک‌گویرک، گلف‌باز حرفه‌ای و میلیونر بریتانیایی، به‌دلیل آتش زدن خانه خانواده‌اش پس از طلاق از همسرش، تا یک قدمی زندان پیش رفت.

به گزارش افق امروز; اخیرا فرانسیس مک‌گویرگ ۵۰ ساله به آتش زدن خانه‌اش متهم و دادگاهی شده است. این گلف‌باز حرفه‌ای و میلیونر بریتانیایی بعد از طلاق از سارا، همسرش، این کار را کرد تا زن سابق او نتواند خانه را تصاحب کند.

۲۵ ژوئن سال گذشته، فرانسیس که پدر سه فرزند است وارد خانه‌شان، خانه‌ای که به‌زودی به مالکیت همسر سابقش در می‌آمد، شد و در را به روی خود قفل کرد و شروع به آتش زدن خانه ۱.۴ میلیون‌ دلاری کرد. سپس در همان حال با همسر سابقش که در مهمانی شام بود تماس گرفت و گفت که در حال آتش زدن خانه است.

آتش زدن خانه پس از طلاق

همسایه‌ها با مشاهده آتشی که از خانه بلند شده بود با آتش‌نشانی تماس گرفتند و گزارش آتش‌سوزی را دادند. وقتی ماموران آتش‌نشانی به خانه رسیدند، فرانسیس را دیدند که بیرون از خانه است و رفتار عجیبی دارد. همچنین او به ماموران اجازه نداد تا چند سوختگی مختصر روی بدنش را درمان کنند.

از آن زمان تاکنون فرانسیس درگیر دعوای حقوقی است و دادگاه او اخیرا برگزار شد. او به‌دلیل آتش زدن خانه به ۲ سال حبس تعلیقی محکوم شد و درضمن حق ندارد نزدیک خانه و همسر سابقش شود. خوشبختانه خانه هم صدمه چندانی ندیده و فقط بخشی از آن تخریب شده است.

انتهای پیام/+

منبع خبر : خبر آنلاین

برچسب های اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب گردی