آنچلوتی: وینیسیوس تعیین‌کننده‌ترین بازیکن فوتبال جهان است

سرمربی رئال‌مادرید با تأکید بر اینکه وینیسیوس امروز تعیین‌کننده‌ترین بازیکن فوتبال جهان است، گفت: تیم نشان داده که بعد از یک ژانویه سخت در حال پیشرفت است.

افق امروز به نقل از ایرنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته موفق شد با کامبک سهمگین و رؤیایی در مقابل لیورپول، این تیم را در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد.

بهترین پیروزی‌های اروپایی رئال‌مادرید که در طول تاریخ خود به ثبت رساند و کارلو آنچلوتی با ابراز رضایت از بازی خوب بازیکنانش و باز شدن درهای ورود به مرحله یک‌چهارم نهایی، خاطرنشان کرد: ابتدای بازی سختی زیاد بود و انتظار نداشتیم؛ اما خوشبختانه مثل همیشه خونسردی خود را حفظ کردیم و باکیفیت وارد بازی شدیم و از فشار حریف عبور کردیم. در نیمه دوم فشار کاهش یافت.

وی افزود: سعی کردم بهترین یازده بازیکن را بچینم زیرا گلزنی در این بازی بسیار مهم بود چنانچه رودریگو کار دفاعی فوق‌العاده‌ای انجام داد و این به ما کمک کرد.

سرمربی رئال‌مادرید با تأکید بر اینکه این ۹۰ دقیقه از امتیازات به‌خوبی استفاده کردیم و باید ۹۰ دقیقه بازی در مادرید را هم به‌خوبی مدیریت کنیم، تصریح کرد: لیورپول تیم بسیار رقابتی است که مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده اما تیم نشان داده است که بعد از یک ژانویه سخت در حال پیشرفت است. در فوریه هم باید در بهترین حالت خود باشیم زیرا فصل متوقف نمی‌شود.

آنچلوتی درباره وضعیت بازیکنان و بازی هم توضیح داد: مشکل ما در نیمه اول جناح چپ حریف بود برای همین در نیمه اول به لوکا گفتم که فشار بیشتری به فابینیو وارد کند. در نیمه دوم والورده را در آنجا قرار دادیم و ناچو خیلی خوب کارکرد، او رعایت کرد.

وی درباره بازی وینیسیوس هم خاطرنشان کرد: او تعیین‌کننده‌ترین بازیکن در فوتبال جهان است. متوقف نمی‌شود، دریبل می‌زند، پاس گل می‌دهد، گل می‌زند. حالا او تعیین‌کننده‌ترین است. امیدوارم او بتواند همین‌طور ادامه دهد.

آنچلوتی یادآور شد: لیورپول هنوز هم تیم بزرگی است، آنها با شدت و سرعت بسیار بالا بازی می‌کنند. در حقیقت آنها تغییر نکرده‌اند؛ اما ما یک بازی متفاوت داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *